• sandylilla

Hans humör!!

Hej!!

Jag lever med en man som är pappa till våra två barn sedan 3 år tillbaka.

Han är en underbar sambo, pappa men hans humör, han har adhd..

Jag är trött på all våra gräl.. och jag vet inte vad ska jag göra nu länge..

Han blir lättirriterad över små sak t.ex ljud från barn (kan det vara nån saker som ramlar ner eller skrattar högt osv)

Han använder alltid DU ordet mot mig t.ex

Du klarar inte av dom två

Du klarar inte av att få tyst på dom

Du börjar alltid att bråkar

Det finns massor som jag kommer inte på.

När han är riktig arg då säger han en massor.

Han sover alltid när han kommer hem från jobbet.

Och han vet inte hur mycket jobb är det.

Jag är mammaledig nu och göra min bästa att uppfostrar dom som är i närålder, hushållet, lämnar min äldsta till förskolan och hämtar honom.

Mina barn är i närålder (17 månader mellan två).

Jag vet inte vad ska jag göra nu länge. Jag känner mig ibland att jag vill flyttar härifrån med mina barn.

Men jag kan inte lämnar honom eftersom jag älskar honom men jag kan inte göra så mot mig efter hans attityden mot mig.

Mina barn är min guldklimpar och jag skyddar dom mot oavsett vad.

• Svar på tråden Hans humör!!
  • Eleminan

Låter som mitt ex. Jag lämnade. Eller nej, han fick flytta, jag bor kvar med barnen.

• sandylilla
    Eleminan skrev 2017-05-22 21:05:56 följande:

Låter som mitt ex. Jag lämnade. Eller nej, han fick flytta, jag bor kvar med barnen.

Det är lite svårt för mig pga den lägenhet är skriven på honom, så jag måste hittar någon bostad om jag ska lämnar honom.

Hur gjorde ni upp med bostad?
  • Eleminan
    sandylilla skrev 2017-05-22 21:18:48 följande:

Det är lite svårt för mig pga den lägenhet är skriven på honom, så jag måste hittar någon bostad om jag ska lämnar honom.

Hur gjorde ni upp med bostad?

Han äger fortfarande halva bostaden. Kommer att ge honom 50% om jag eventuellt säljer någon gång. Jag har helt enkelt sagt att denna lösningen är det bästa för barnen som är födda här så han har inte gjort någon jättegrej av det. Han visste att jag hade en hel del att använda emot honom om det skulle va så (han behandlade mig som skit). Typ "om du inte ställer till nåt så gör inte jag det" underförstått.
Svar på tråden Hans humör!!