utetider
okej så jag är 15 år och min mamma är alldeles för sträng när de gäller hemtiderna. på vardagar ska jag helst inte vara ute men om jag är ( jag ljuger att jag ska plugga hos en kompis) kommer jag hem max 7. På helger max 8. Jag förstår inte vad min mammas problem är jag hinner ju inte göra ett piss. speciellt nu när de e sommar och alla mina vänner får vara ute till 11 om inte mer. Det så himla trist med tanke på att jag sköter skolan och har aldrig gjort något för att få henne att inte lita på mig. Hon säger ofta att vi inte är en svensk familj och att jag ska följa tiderna. jag kan inte fortsätta leva såhär. Jag går alltså i 8:an och niorna ska ha bal och jag och min vän skulle vara servitris men mamma fick spel för att de slutade 10. seriöst de inte ens sent.med tanke på att det kommer krylla med lärare överallt. hon kan få komma och hämta mig om hon mår bättre av de. jag fattar inte vart jag ska ta vägen. och jag kan tillägga att de verkligen inte går att snacka med henne. så min fråga är VAD SKA JAG GÖRA?????????