Stark känsla
Hej!
Vill så gärna diskutera vad det är som händer med mig just nu, då jag har försökt att bli gravid i 4 år nu.
Det är så att jag nyligen gjort eller vid 18/4 gjorde en äggledarespolning, precis efter så hade jag ägglossning, så hade såklart samlag vid dess.
Ända sen spolningen så har kag kännt stt det är extra känsligt vid äggstockarna, och har kopplat mitt illamående och trötthet till det...
Men nu på BIM+ 46 så väntar jag ff på mensen, har oregelbunden mens vilket jag tagit medecin för, både för mens och ägglossning.
Men enligt doktor borde min mens komma naturligt efter mens medecin (provera).
Okey så till det viktiga, två veckor bak så har jag mått väldigt illa och känt att jag ska spy men inte gjort det, plus halsbränna men vilket båda har lättat nu.
En vecka tillbaka så har mina bröst börjat värka, först börjat vid vårtorna och stegvis är hela bröstet väldigt öm idag.
Och har vid dessa två veckor haft väldigt udda "mensvärkar" som kommer och går, jobbar med barn vilket kan vara stressigt, så vid en dag så var det så pass stressigt att magen liksom fick sammandragningar.
Och nu 3 dagar tillbaka så var det så att jag plötsligt skulle såringa någonstans, och när kag då stannade så kändes det som om jag liksom slitit någonting inom mig, och bärjade få liksom blixtande värkar, som tog en bra stund att lugna ner.
Ringde för 2 dagar sen 1177 för att kolla läget gällande vad de tycker att jag ska göra, då rådgav de mig att åka in på akuten (har förresten tagit gravtester ett flertal gånger under denna period, med neg resultat) vilket vi då gjorde.
Åkte in och lika snabbt ut då jag blev sur på mottagandet och bristen på sympati och tiden som man skulle vänta dom varken hade början eller slut, så det blev att jag ska göra VUL på måndag istället för att kolla läget, på en privat klinik.
Tar även levaxin för brist på hormoner i sköldkörteln...