• Livsglad

Känner mig taskigt behandlad

Jag är en vanlig person med ett vanligt jobb med en vanlig man och vanliga barn.
    Nu är det så att min man är föräldraledig med den yngsta och jag jobbar. I söndags kände jag mig helt slutkörd och kunde sen inte sova nått alls knappt och mådde skit på morgonen och hade feber så jag sjukade mig från jobb för att bli frisk och orka med mig själv. Då blev det ett jävla liv när jag skulle sova på morgonen, efter morgonbestyren så fick han för sig att vila en stund så de stormar in och lillen somnar ju inte utan sitter i sin säng o skriker så den vilan blev ju totalförstörd för mig. Det går en tid och jag ger lillen mat sen tvingar jag ut dem på en promenad.
    Idag mår jag lite bättre så min man tänkte passa på att ta prover på sjukhuset, okej tänker jag så jag tar allt med lillen på morgonen för att ställa upp. Nu ligger han o gnäller i sängen och säger att han är trött. Han har alltså skitit i att gå till sjukan o jag har fått ta allt igen när det faktiskt är jag som är sjuk, hade varit mycket lättare att gå till jobbet.
    Slopa de jävla pappa dagarna de är fan inte till någon nytta alls.

• Svar på tråden Känner mig taskigt behandlad
  • John22

Slopa pappadagarna för att du skaffat barn med en egoistisk mes? Nej, slopa din sopa till man och välj bättre nästa gång.

• Dixie

Så din lösning på att din man är oförmögen att ta ansvar för SITT barn är att sloppa allas "pappadagar"...... det låter ju bara korkat....

• Livsglad

Antar att jag bara var heligt förbannad det ordnade upp sig sen och nu känner jag mig bara taskig som skrev så!
    Har ingen egoistisk mes till man, han brukar göra allt här hemma när jag jobbar!

Svar på tråden Känner mig taskigt behandlad