• Anonym (Besviken)

Tidigt gravsymptom visade sig vara något helt annat :(

Fy alltså! Jag har kännt något litet eventuellt gravsymptom i en veckas tid. Ska ha mens om ca en vecka.

Ikväll när jag legade i soffan kände jag en väldigt annorlunda känsla kring livmodern och ena sidan vid ena äggstocken. Det kändes som en rejälare mensvärk. Jag tänkte "nu händer det verkligen något därinne!!!" Jag har aldrig kännt något liknande och absolut inte såhär långt före mens.

Var helt säker på att det var ett säkert gravsymptom, blev så himla glad och varm inombords. Kunde inte sluta le åt smärtan, tänkte bara på hur glad min man skulle bli efter beskedet om att jag ÄNTLIGEN var gravid och att inget är fel på oss.

Efter en stund känner jag hur det bubblar till i magen, går på toa för att göra buissnes, där världens jävla rännskita bryter ut, det bokstavligen RINNER ut (ursäkta äcklet). Lägger mig i soffan igen efteråt och känner absolut ingenting längre.

Alltså, jag blev så jäkla besviken. Detta är absolut inte påhittat utan 100% sanning. Hur galet det än låter. :(

I efterhand är det egentligen bara rätt kul, att jag legat och lett och välkomnat smärtan åt avföring..

• Svar på tråden Tidigt gravsymptom visade sig vara något helt annat :(
  • Carro887

Hej! Alltså jag har skrattat i ca 20 min åt ditt inlägg för jag känner så igen mig själv i det du skriver.

Men vem vet du kanske är gravid! Vi får hålla tummarna!

Du verkar vara en jäkla härlig tjek iallafall!

• Anonym (!!)

Om det är till någon tröst så har jag vart lös i magen i början av alla mina graviditeter...

Svar på tråden Tidigt gravsymptom visade sig vara något helt annat :(