• Anonym (Insemination)

Insemination

Hej på er alla!

Undrar lite över öppen donator i sverige. Vad tycker ni om

att bara få reda på längd, hårfärg, ögonfärg vercus en extended profil frå danmark.

Vad kommer barnet att värdesätta mest? Hur har ni gjort? Jag har kille som kommer bli pappa.

Tänker mest på barnet. Vilken klinik i danmark är bäst? Kram från en som uppskattar svar!

• Svar på tråden Insemination
  • Anonym (Öppen)
    Anonym (Insemination) skrev 2017-05-04 21:51:17 följande:

Hej på er alla!

Undrar lite över öppen donator i sverige. Vad tycker ni om

att bara få reda på längd, hårfärg, ögonfärg vercus en extended profil frå danmark.

Vad kommer barnet att värdesätta mest? Hur har ni gjort? Jag har kille som kommer bli pappa.

Tänker mest på barnet. Vilken klinik i danmark är bäst? Kram från en som uppskattar svar!

Hej!

Jag och min pojkvän kommer välja öppen donator just av den anledningen att det ska finnas material att tillgå om barnet undrar över dess ursprung, om vi väljer att berätta. Eftersom det redan finns en pappa i bilden så tvekar jag. Jag tänker att möjligheten ska finnas iallafall.

Hört mycket gott om Storkkliniken! Kommer själv börja där, fast med sperma från Cryos :)

Saknar din man också spermier?
  • Anonym (Insemination)

Hej! Tack för svar :)

Absolut jag med, öppen donator är ett måste

för mig...utifrån barnet. Ska ni ha en donator med utvidgad

profil? Det är mitt dilemma....räcker det m att barnet vet ögonfär

tills de är 18. Och tänk om donatorn dör...då blir d ingen info....hua så svårt.

Svar på tråden Insemination