Problem med kisseriet efter förlossning
Jag fick barn i början av december förra året. Jag blev igångsatt och förlossningen slutade med sugklocka. Jag tappades sen på urin strax innan han kom, pga att jag inte kunde känna när jag var kissnödig (hade fått EDA). Därefter så hände ingenting på ungefär 4,5 timmar då dom bad mig o gå på toaletten, det gick inte.. kände inte nånting. Dom tappade mig då igen och det var 1 liter (!) i blåsan..det resulterade i kateter i 3 dagar.. när den drogs kunde jag fortfarande inte tömma blåsan helt, utan en mängd stod kvar. Först var de hela 4 dl kvar.. sen minskade det under dagen och tillsist var det 150 ml kvar efter jag kissat.. det var tydligen en accepterad nivå? Fick sen UVI när jag kommit hem och i samband med detta kollade vårdcentralen hur mkt de var kvar i blåsan och det var då ca 60 ml, helt normalt tydligen, jaha.. !? Men nu till mitt problem, har nämligen problem än idag, jag har ibland svårt o känna när jag är kissnödig, känslan är bra mycket svagare och ibland får jag nästan "tänka" att jag e kissnödig för att det ska komma något, känns som den tappat känseln på nått sätt... nån som varit med om liknande? Känner mig sååå ensam om det här :(