Vill inte ha det här livet
Jag tror jag är på väg att ge upp på riktigt nu.
Jag tror jag är på väg att ge upp på riktigt nu.
Försök se fördelen med det. Nu kan du göra precis vad du vill.
Har du verkligen prövat allt? Vårdcentralen, Jourhavande Medmänniska, kurator, medicin, präst, diakon? Det finns många sätt att få hjälp, men tyvärr måste man fråga. Ingen är tankeläsare och vet att du behöver hjälp förrän du säger det ...
Försök se fördelen med det. Nu kan du göra precis vad du vill.
Bryt negativa mönster, ändra ditt liv. Det går! Ta hjälp av andra, vård, medicin, professionella, vänner, familj/släkt mm.
Jag har själv gjort en helvetiskt lång och jobbig resa.. idag mår jag bra och har ett harmoniskt liv.
Varför?
Har du verkligen prövat allt? Vårdcentralen, Jourhavande Medmänniska, kurator, medicin, präst, diakon? Det finns många sätt att få hjälp, men tyvärr måste man fråga. Ingen är tankeläsare och vet att du behöver hjälp förrän du säger det ...
Varför?
Hur gamla är dina barn?
Hur gamla är dina barn?
Det finns ett liv du inte har testat.
Och det är livet med Jesus. Jag kan lova dig att Jesus kommer att hjälpa dig om du ber till honom. Jag vet inte om du har någon tro men, men jag tycker att du ska be till Jesus så kommer han till dig. Du ska bara ta det första steget.
Vad har du att förlora genom att be till vår himmelske fader.
Var bor du någonstans och hur gammal är du?
Ditt meddelande gjorde mig orolig. Jag är en 27 årig tjej, vill du träffas och prata så ställer jag gärna upp.