• SaraT81

Välja barnmorska i helsingborg???

Hej skulle behöva lite tips och råd här ifrån alla kloka, då jag inte är så insatt i det hela!

Äntligen, blev det ett plus på vår sticka. Jag testade mig på påskafton (15 april) och fick nog en chock när det kom upp "gravid" på Clearblue gravidstest. Trodde inte riktigt att det skulle gå vägen denna gången. Maken och jag har provat i flera år, med utredningar i helsingborg och sedan rmc i Malmö. På rmc blev det tre försök men det var bara på sista det blev en överföring som tyvärr inte tog sig. Vi gick vidare till en privat klinik i Malmö (IVF-Cura) och fick denna gång två embryo tillbaka. 

Just nu så letar jag barnmorskemottagningar, trodde att det fanns på de flesta vårdcentraler men förstår efter lite googlande att så är det inte! Är inte alls insatt vilka som är bra eller dåliga i Helsingborg, tittat och fastnat lite mer för tre stycken som jag funderar på att kontakta. Dessa är "Barnmorskemottagningen i Helsingborg", "Kvinnohälsa i Helsingborg" och "barnmorskemottagning underverk i Helsingborg".

Ni som är kunniga i Helsingborg - har ni åsikter (positiva och negativa) om dessa. Tar tacksamt emot alla råd, åsikter och tips jag kan få!

• Svar på tråden Välja barnmorska i helsingborg???
  • kattskrälle

Går på underverk jag, tycker de är kunniga och professionella där! Flera vänner och bekanta går där så jag blev rekommenderad dit :) Kvinnohälsan vet jag ingenting om men var ligger det tredje stället du nämnde?

Svar på tråden Välja barnmorska i helsingborg???