Bim 4-8 maj 2017
Någon som har bim 4-8 maj? Jag har beräknad bim den 5 maj. Det är vårt första försök med första barnet. Vi är båda 26 år. Tänkte att om vi var fler kanske vi kan analysera tillsammans ^^
Någon som har bim 4-8 maj? Jag har beräknad bim den 5 maj. Det är vårt första försök med första barnet. Vi är båda 26 år. Tänkte att om vi var fler kanske vi kan analysera tillsammans ^^
Jag har Bim 6 maj, jag och min sambos första försök till ett gemensamt barn.
Kul att vi är fler :) Hur många har du sen innan? ?
Bim 6 maj. Äl i helgen men kommer inte få till det pga bortrest. Tidigast på tisdag kan vi sexa. Så missar nog denna äl :( känns tråkigt o jag känner mig typ tokig o desperat som inte kan bortse det haha. Första barnet, ett försökt hittills. Jag 28 han 27. Lycka till!!
Tråkigt att behöva missa äl. Men när hade ni sex senast då? Spermierna kan ju leva några dagar.
Tråkigt att behöva missa äl. Men när hade ni sex senast då? Spermierna kan ju leva några dagar.
Senast i måndags så tror det inte kommer funka :(( när har du äl?
Kul att vi är fler :) Hur många har du sen innan? ?
Hej,
Om jag har rätt koll så bör BIM vara 5/5. Detta är första försöket efter en skrapning den 27/3 då det visade sig att jag hade en ofostrig graviditet. Tyvärr var det min första ofostriga graviditet efter 2 missed abortion under 2016. Så 3 "missfall" på raken med skrapning för att få ut det, så hoppas jag nu att jag ska slippa vara med om detta igen. Vi har redan 2 barn, födda 2012 och 2013, men önskar en liten trea. Dock önskar jag mig inte en trea till varje pris, utan jag är trots allt snart 36 år och vill inte bli hur gammal som helst, och min kropp orkar inte med hur många missfall som helst.
Kram på er!
Hur går det hörni? Jag har Bim 6 maj. Hade endast sex dag 9 och dag 20 (imorse) och hade äl typ dag 15 så känns kört. Känns som vi har prickat in för någon som INTE vill bli gravid haha .... satsar på maj istället men så lång väntan... prickade ni in äl?? Kram
Jag tror att min äl var tidigare än vad min kalender sa så tror bim blir 2-3 maj istället. Har väldigt ömma bröst och igår hade jag typ snorliknande flytningar (ursäkta äckliga detaljer xD) molvärk med. Men brukar ha molvärk och ömma bröst innan mens så vågar inte hoppas.
Hej! Så roligt att hitta denna tråd.
Har bim 5 maj. Gör vårt andra försök, förra gången tidigt missfall, så vi lät kroppen ha en mens innan vi försökte igen.
Tog ett test idag, som såklart inte visade någonting. Är ju väääldigt tidigt, men kunde inte låta bli. Känner igen mig i känslan hur det var sist, eller så är jag bara skengravid haha!
Här kom mensen 4-5 dagar för tidigt. Sjukt störande. Nya tag i juni
Jag har Bim 6/5 men bara negativa test än så länge. Känns som att denna månad så kommer det inte att funka..
Nån mer som lider i väntan på bim?
Bim idag och ingen mens än så länge gjorde grav test igår och det var negativt.
Nån som plussat?
Nej inget plus här. Fick min mens lite tidigare än beräknat så den är slut. Nu satsar vi till nästa äl :)