• Anonym (Günther)

Män, hur ofta får ni slicka?

Hej!
    En fråga till er män, hur ofta får ni slicka era fruar, sambos?
    Var det oftare i början av ert förhållande eller blir det oftare ju längre ni känt varandra?

• Svar på tråden Män, hur ofta får ni slicka?
  • Nomourn
    Anonym (Günther) skrev 2017-04-18 18:07:13 följande:

Hej!
    En fråga till er män, hur ofta får ni slicka era fruar, sambos?
    Var det oftare i början av ert förhållande eller blir det oftare ju längre ni känt varandra?

För mig var det nästan varje dag/kväll i början av förhållandet. Men efter 3-4 år snåret i förhållandet + ett barn så blir det kanske en gång i veckan. Om ens det... Samma med sex.
  • Anonym (DD)

Jag slickar min fru varje gång, hon gillar det, och jag älskar och slicka och gör det fortfarande efter 30 år.

• Anonym (mmm)

Älskar hennes fitta slickar den varje dag om godnattkyss räknas, annar blir det väl nån gång i veckan som hon vill bli slickad. Drygt 30-årigt förhållande.

• Anders 386

Varje gång vi har sex. En gång i veckan under goda förhållanden. Nu är det inte goda förhållanden, då blir det mer sällan. Men jag hoppas på goda tider igen. Glad
    Jag älskar det och hon älskar det, det är effektivaste sättet att ge henne orgasm. Ofta använder jag en dildo i henne samtidigt, just nu är en böjd glassdildo favoriten, men vi har testat lite olika. Vi använder ofta kokosolja som glidmedel, det smakar så gott till skillnad mot "riktiga" glidmedel. 
    Det är väl nästan standard att ge henne oralsex, det är en ingrediens som funnits där nästan sedan starten för drygt 40 år sedan...

• Anonym (5ggr)

Väldigt sällan, tyvärr. Skulle uppskatta det till max 5ggr/år och då uteslutande i samband med alkohol som kan få en del hämningar att släppa. Trist!

• Anonym (Lyckligt lottad)

Får i princip slicka när jag vill, vilket är tur, för det är grymt att ge tjejen orgasm med tunga å fingrar

• Anonym (Man 35)

Får slicka nästan varje gång. Känner hon sig inte fräsch nog kan jag bli nekad.

• Anonym (:()

Alldeles för sällan, skulle gärna slicka dagligen...

Svar på tråden Män, hur ofta får ni slicka?