• Linda Lights

Till rökare: Vilken cigg är godast?

Eftersom jag inte hade något annat att göra just nu mer än att fundera på vilken av dagens cigaretter som är godast, tänkte jag köra en omröstning bland er som röker. Kul om ni motiverar vad ni röstar på.

De tillfällen jag angett som alternativ är alla såna cigaretter jag tycker är extra goda, men måste jag välja ett alternativ så är ändå morgonciggen dagens bästa. De fyra-fem första blossen på morgonen får min nikotintörstande kropp att känna sig lugn och harmonisk. Faktum är att i stort sett alla cigg utom de man kan rösta på, skulle jag kunna klara mig utan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Till rökare: Vilken cigg är godast?
  • volvo142

Jag röstade på morgonciggen. Prince röd är godast enligt mig, Anlednigen är att det är bra packad tobak, ren tobaksmak inget jäva tomtebloss, som Pall mall och Winston L&M level osv som smakar som nått man plockat från fabriksgolvet.  Morgonciggen är alldelens underbar man ska knappt hunnit vakna..

Efter-en-timme-i-köpcentret-ciggen fyller bara sin funktion men inte fan är det mysigt att röka då när man alltid ska till bilen och det gnälls ;)

ops trodde du fårgade om märke också men aja.

• Linda Lights
    volvo142 skrev 2017-04-17 22:26:02 följande:

Jag röstade på morgonciggen. Prince röd är godast enligt mig, Anlednigen är att det är bra packad tobak, ren tobaksmak inget jäva tomtebloss, som Pall mall och Winston L&M level osv som smakar som nått man plockat från fabriksgolvet.  Morgonciggen är alldelens underbar man ska knappt hunnit vakna..

Efter-en-timme-i-köpcentret-ciggen fyller bara sin funktion men inte fan är det mysigt att röka då när man alltid ska till bilen och det gnälls ;)

ops trodde du fårgade om märke också men aja.

Förstår att rubriken kan vara vilseledande när jag frågade efter vilken cigg som är godast men ditt svar funkar utmärkt. Det är ju lite kul att även veta vilket favoritmärke man har.
  • Tamla

Jag röstade på efter-maten-ciggen även om några av de andra känns nästan precis lika goda och nödvändiga. Jag tycker dock inte att lunchen eller middagen blir riktigt komplett utan att få röka efteråt och ju närmare efter måltiden desto godare. Allra bäst tycker jag att det smakar när jag ätit riktigt stark mat.

• Anonym (Helena)

Alla oavsett tidpunkt.

Svar på tråden Till rökare: Vilken cigg är godast?