• lessman

Jag har liten kuk, men stort hjärta...

och stor hjärna, dvs har ngt innanför pannbenet. Många tänker bara på storlekar hit o dit, men har man ingenting innanför pannbenet...är storlekar betydelselöst.
    Jag har liten kuk, ok...any problems...men även små kukar kan skapa stora mirakel, 2 underbara mirakel...

• Svar på tråden Jag har liten kuk, men stort hjärta...
  • Nomourn
    lessman skrev 2017-04-15 17:11:07 följande:

och stor hjärna, dvs har ngt innanför pannbenet. Många tänker bara på storlekar hit o dit, men har man ingenting innanför pannbenet...är storlekar betydelselöst.
    Jag har liten kuk, ok...any problems...men även små kukar kan skapa stora mirakel, 2 underbara mirakel...

Mannen... Jag har aldrig mött en kvinna som (iallafall öppet) bryr sig så värst om storlek. Sålänge den inte är onormalt liten. Är den för stor gör det ju mest bara ont!

Normalstorlekade kukar är nog det bästa.
  • lessman

jag har hört en del kvinnor prata om storlekar, men det där med kukstorlek sitter nog mest i männens eget huvud, jag är rätt så övertygad om att de allra flesta kvinnor skiter totalt i kukstorleken.

• lessman

det är ngn annan som startar trådar om små kukar o de t är inte jag. jag ville bara säga till den gubben att storleken är inte allt...

• Kebabben
    Nomourn skrev 2017-04-15 17:46:09 följande:
    Sålänge den inte är onormalt liten.
    Mja där ligger ju lite problemet. Vad är onormalt liten? Därför känner sig män osäkra, speciellt när man ligger precis under median längden.
  • lessman

man tänker alltid, att jag duger inte, alla tanter vill bara ha en stor kuk i sig.

• lessman

Är inte en kvinna tant redan vid 35-årsåldern?

• Det tar tid

Fast du är ju inte så snäll mot kvinnor alltid i detta forum. Kanske därför de.väljer bort dig?

• lessman

jag får nästan aldrig snälla svar heller, de enda de säger är, gå till en psykolog, det enklaste svaret man kan ge till enman sominte alltid mår så bra.

Svar på tråden Jag har liten kuk, men stort hjärta...