• Klin

BF Dec -17?

Hejsvej! Plussade för två veckor sen och är ganska ensam i min graviditet. Har massor av vänner som har barn men de har fullt upp med sitt och har väl inte tid med mig och mina funderingar :P Kanske har de glömt hur det var när de var nygravida! Detta kommer bli mitt första barn. Jag plussade förra året i oktober också men det slutade i missfall (missed abortion som upptäcktes i v9) så nu håller vi alla tummar och tår för att vårt lilla frö stannar kvar hos oss denna gången. Vi vill se det som att bebis bara var på rymmen och kom tillbaka <3 :)

Vill ni följas åt? Jag har skapat en grupp på fb som heter Julbak (försökte vara rolig men samtidigt diskret, haha!) Gruppen är just nu sluten, vilket innebär att alla på fb kan se gruppen och se vilka som är medlemmar, men kan INTE se inläggen som skrivs. Jag är inte redo att gå ut med det offentligt och det tror jag inte att många andra är heller :)

Tänkte även sätta en gräns på ca 20 medlemmar så att det blir en mer sammansvetsad grupp där man inte känns som ett gäng främlingar på 300 pers. Hoppas att ni förstår! <3

Kommentera gärna inlägget här först så jag vet vilka som ansöker dit, alternativt skriv till mig på fb. Jag heter Caroline Klin Cindy Larsson och har en svart tröja på mig med långt mörkt hår.

Ses där! <3 :)

• Svar på tråden BF Dec -17?
  • _Lini

Hej!

Grattis!

Det Finns två trådar på familjeliv med bf december och nu 4 fb grupper. Leta gärna upp trådarna och joina oss där :)

Svar på tråden BF Dec -17?