Era åsikter om dessa pojknamn
Jag och min man har pratat om potentiella pojknamn och vi har svårt att välja ett, men dessa är våra favoriter. Jag undrar vad ni tycker om namnen.
Sen undrar jag också om ni har några förslag på smeknamn.
Jag och min man har pratat om potentiella pojknamn och vi har svårt att välja ett, men dessa är våra favoriter. Jag undrar vad ni tycker om namnen.
Sen undrar jag också om ni har några förslag på smeknamn.
Gräsliga namn.... men det är ju huvudsaken att ni gillar dom.
Bror tycker jag är skitcoolt, och smeknamnet Brolle är också sjyst. Men de flesta namnen är väldigt fina!
Gillar de flesta av era förslag. Speciellt Albert, Harald, Konrad, Bernhard, Birger och Bror. Röstade tillslut på Harald, i hård konkurrans med Bernhard. :)
Vilka underbart förtjusande namn!!! Vad ni än väljer så kommer det här bli fenomenalt.
Många av namnen på listan hör till mina favoritnamn:
Gunnar, Albert, Arvid, Erik, Henrik, Valdemar, Birger & Torsten
de är förtjusande och funkar i alla väder - helt bedårande.
Harald, Herman, Ivar & Bror är också underbara namn.
Konrad och Bernhard är också fina, inga favoriter men fina!
Jag valde Gunnar här - det önskar jag mig en son som heter i framtiden.
Gillar de flesta av era förslag. Speciellt Albert, Harald, Konrad, Bernhard, Birger och Bror. Röstade tillslut på Harald, i hård konkurrans med Bernhard. :)
Åh, bara favoriter här! Typ omöjligt att välja något jag tycker bäst om. Alla namen är starka,vackra och rejäla.
Kanske att jag ändå tycker bäst om Harald och Ivar. Och Valdemar och Albert. Och Torsten och Erik och...
Arvid, Erik och eventuellt Henrik är väl de namnen jag personligen skulle rösta på. Tycker övriga namn är hemskt fula.