• Liankarolina

katt markering i hela huset

Hej undrar om flera har problem med en katt vet ej om den har en ägare eller är vild, i början av veckan kom vi hem packade ur bilen ,hade dörren öppen som man gör då man packar ur skidsemesterns saker.  flera dagar efter möter vi en okänd katt inne i huset ,vi har ganska stort,många ställen och gömma sig, har tre egna mesproppar som låter den vara kvar i huset , den har revir kissat på flera ställen och vi har tvättat som idioter väggar golv mattor kuddar sängkläder ,tyckte det luktade ok ,igår smet den in igen ,ingen såg det... nu har den kissat i min dotters rum två sängar madrasser täcken kuddar och massa möbler, vi håller på tvätta allt ,hoppas det hjälper sonen soffa o han sprillans ny dyra säng och jag upptäckte även på min höj/sänkbara säng. i stort sett hela huset stinker och i rummet som är värst får vi nog rusta om , blev klara med det rummet för ca 1 år sedan, byta trägolv tapeter Mmm nu blir det igen.......... så trist. känner att sommarens semester försvann ekonomisk o tidsmässigt.   HJÄLP vi vill veta hur ska vi gå vidare finns det något som kan få bort piss lukten. någon som vet om man kan få hjälp av försäkringbolagen , skadedjur , hur göra med de vilda katten ,vi kan ju knappt sitta ute m dörren på glänt fast vi sitter bredvid . VI ÄR SÅ LEDSNA OCH ARGA , OM VI NU MÅSTE BRYTA UPP VÅRA FINA TRÄGOLV OCH KASTA UT ALLA FINA SÄNGAAR O SOFFOR   SNÄLLA HJÄLP OSS MED BRA TIPS

• Svar på tråden katt markering i hela huset
  • Holma

Katter är inte skadedjur kan jag börja med att säga .
    Kontakta länsstyrelsen ang katten så kanske dom kan försöka fånga in den.

Svar på tråden katt markering i hela huset