• LillaStora

Känner någon ingen symtomen?

Jag hade min sista riktiga mens i början av februari. I mars kom "mensen" 6 dagar senare än den borde och den varade bara i en eller två dagar, den brukar vara i ca en vecka. 
    Sen jag hade den blödningen har jag haft molvärk och ont i nedre delen av magen och över äggstockarna i stort sett varje dag. Ömma bröst, lite trött och ganska mycket ont i ryggen. 

Jag har tagit två grav.test som båda två visar negativt men allt annat säger att jag är gravid. 
    Jag borde ha haft ägglossning i veckan som gick men jag har inte känt av det så som jag brukar, jag brukar ha väldigt ont, denna gången har jag inte känt något och den där molvärken har ju varit varje dag. Jag har även haft små små blödningar två dagar den senaste veckan 

Är det någon som känner ingen symtomen?

Jag vill ju lika på testen men samtidigt så känner jag min gravid, har varit gravid tre gånger tidigare så jag känner ju igen känslan..

• Svar på tråden Känner någon ingen symtomen?
  • Anonym (n)

Kan lika gärna vara symtom före mens. Tycker inte de verkar likna gravsymtom.

• babysofie

Hej TS!

Har du fått svar på din fråga än och pratat med en läkare/barnmorska eller liknande?

/Sofie

• LillaStora

Jag har inte riktigt fått svar på min fråga. Blödde lite för någon dag sen men inte alls  som mensen brukar vara och utan mina vanliga menssmärtor. Jag ska boka tid och få det kollat..har fortfarande en massa molvärk som inte villl ge med sig..

Svar på tråden Känner någon ingen symtomen?