• Deb123

ditt bästa smoothierecept

har kommit på hur himla smart de är med smoothies (frysa och mixa) så har man ett mål färdigt.

jag tål inte mjölk och skippar helst veganska youghurtar och glassar. Här är mina 2 favorit recept

Ge mig era godaste smoothie recept????

1 juicar:

Päron /äpple

Gurka

Mixar:

Avocado

Spenat

Ingefära

Mynta

Blanda juicen och smoothien så blir de nästan som päronsplit!

2 Mixa:

Spenat

Kiwi

Banan

Selleri

Pressa i lite apelsin och blanda med vatten

• Svar på tråden ditt bästa smoothierecept
  • Anonym (Qwerty)

Mitt bästa recept är: bär (jordgubb, blåbär eller hallon är favoriten), rikligt med vaniljglass, lite mjölk. Mixa. Toppa med grädde och chokladsås.

Alternativt: koncentrerad tuttifrutti saft, mycket vaniljglass, lite mjölk. Mixa.

Eller: de orangea Tuttifrutti godisarna, vaniljglass, lite mjölk. Mixa.

Eller päronsaft, vaniljglass, lite mjölk. Mixa

• AniieeHär
    Anonym (Qwerty) skrev 2017-04-04 23:40:26 följande:

Mitt bästa recept är: bär (jordgubb, blåbär eller hallon är favoriten), rikligt med vaniljglass, lite mjölk. Mixa. Toppa med grädde och chokladsås.

Alternativt: koncentrerad tuttifrutti saft, mycket vaniljglass, lite mjölk. Mixa.

Är milkshakes verkligen smoothies?

En av mina favoriter är apelsin-ananas. Gillar inte direkt ananas annars....
  • Deb123
    Anonym (Qwerty) skrev 2017-04-04 23:40:26 följande:

Hmm kul att du tog dig tiden att skriva ner allt de men inte läsa min andra mening hehe

Får utslag av mjölkprotein så får tyvärr skippa även fast "mycket glass" delen säkert hade gått hem annars :D

[quote=77563683][quote-nick]AniieeHär skrev 2017-04-05 00:21:43 följande:[/quote]

En av mina favoriter är apelsin-ananas. Gillar inte direkt ananas annars....[/quote]

Låter gott! Som smoothie eller juice? Jag föredrar apelsin juice framför att lägga köttet i en mixer
  • Anonym (Qwerty)
    Deb123 skrev 2017-04-05 04:28:19 följande:

Hmm kul att du tog dig tiden att skriva ner allt de men inte läsa min andra mening hehe

Får utslag av mjölkprotein så får tyvärr skippa även fast "mycket glass" delen säkert hade gått hem annars :D

[quote=77563683][quote-nick]AniieeHär skrev 2017-04-05 00:21:43 följande:

En av mina favoriter är apelsin-ananas. Gillar inte direkt ananas annars....[/quote]

Låter gott! Som smoothie eller juice? Jag föredrar apelsin juice framför att lägga köttet i en mixer[/quote]

Jodå, jag läste. Men du frågade efter mina bästa och godaste recept. Det är vad de är, att du inte tål mjölk ändrar inte på det.
Svar på tråden ditt bästa smoothierecept