• Anonym (tjej)

Kvinnor över 30 års åldern, hur känner ni när unga tjejer tar alla män ifrån er?

Kvinnor över 30 års åldern, hur känner ni när unga tjejer tar alla män ifrån er?

Unga tjejer i 18-25 års åldern.

• Svar på tråden Kvinnor över 30 års åldern, hur känner ni när unga tjejer tar alla män ifrån er?
  • Anonym (S)

Inget jag märkt något av faktiskt :).

• Anonym (;))

What? Jag tog min kille från en 6 år yngre tjej och överallt blir killar intresserade av mig även om dom har tjejer som är 14 år yngre än mig. Hur känns det?

/34 år gammal tjej som aldrig blivit lämnad för en yngre eller inte fått den hon velat ha

• Stårschan

Eh... Om det hände skulle jag väl tro att jag hade hamnat i en sci-fi-dokusåpa. Sånt händer liksom bara inte. Har inte ens hört talas om något irl-fall skvallervägen.

• tiho123

Det gör de inte. Ingen som tagit mina män ifrån mig oavsett vilken ålder jag varit.

Jag är drygt 40 år nu och på toppen av mitt liv, snyggare, smartare och mer attraktiv än någonsin. 

En vettig man vill ha en kvinna med livserfarenhet och pondus. Män som väljer småtjejer är förmodligen inte en man jag skulle vilja ha ändå, det är omoget och det väljer jag bort.

• Anonym (birgittt)

Vet ej eftersom det aldrig hänt. Skulle kanske känna mig gammal om det hände..

• Anonym (;))
    Stårschan skrev 2017-04-03 08:56:54 följande:

Eh... Om det hände skulle jag väl tro att jag hade hamnat i en sci-fi-dokusåpa. Sånt händer liksom bara inte. Har inte ens hört talas om något irl-fall skvallervägen.

Inte jag heller. Däremot vet jag en kvinna på 35 som "tog" en förlovad 23-årig kille med 23-årig tjej. Han lämnade sin fästmö för den äldre alltså och idag är dom gifta, 7 år senare.
  • Anonym (Kim)

Ja, det rimliga är ju att man blir besviken över att ens partner visade sig vara så ytlig att ungt kött var primärt. Det kan man ju vara ledsen och sörja över men efter ett tag inser man ju att man får vara tacksam att man blev av med honom då han ju ändå inte var något att ha. Dessutom öppnar det ju möjligheterna för att hitta en riktig man med substans och det måste man ju vara glad för. 

Tyvärr känner ju inte alla så - även om de borde - och en del blir säkert knäckta och känner sig mindre värda och det tycker jag är sorgligt för så är det ju inte.

• MalinMalin

Det har aldrig hänt mig och jag kan inte minnas att jag hört om det bland bekanta eller arbetskamrater heller.

• Walter888
    Anonym (;)) skrev 2017-04-03 08:59:23 följande:
    Inte jag heller. Däremot vet jag en kvinna på 35 som "tog" en förlovad 23-årig kille med 23-årig tjej. Han lämnade sin fästmö för den äldre alltså och idag är dom gifta, 7 år senare.
    Fatta hur bitter den där 23-åriga tjejen blir när hon blir 35 och inte har samma förmåga att attrahera killar. Då kommer hon tänka tillbaka på det som hänt. Obestämd
Svar på tråden Kvinnor över 30 års åldern, hur känner ni när unga tjejer tar alla män ifrån er?