Att träffa någon när man har barn
Hej alla Föräldrar!
Jag är en tjej på 21år som bor själv med min son på 9 månader.
Pappan finns med i bilden men träffar sonen knappt 1 gång i månaden.
Jag har träffat en kille som verkar hur bra som helst. Snäll, mogen och ansvarsfull. Vi har träffats kanske totalt 7 gånger.
Jag känner mig dock som ett "problem".. Han jobbar på veckorna och han får isåfall komma hit efterjobbet, eftersom min son somnar tidigt.
Jag skulle ju kunna åkt till honom på helgen. Men han jobbar ibland då med. Och jag kan inte åka iväg på kvällen.. Jag hade ju i teorin kunnat tagit med sonen till honom och en resesäng. Men jag tycker inte det känns rätt mot sonen. Vad tycker ni? Han är ju inte såpass gammal så han förstår vem vi är hos. Men ändå känns det dumt av någon anledning..
Sonen sover fruktansvärt dåligt och vi får liksom smyga lite när vi är här och jag kan aldrig riktigt "slappna av". Samma på natten så vaknar han mycket och jag springer fram och tillbaka från hans rum och stör även killen jag träffar (han har sovit här en gång).
Sonen börjar även sin dag kl 05.00 varje morgon och jag är rädd för att jag skrämmer iväg killen.. När han sov här va det inga problem sa han och han sa även det efteråt. Är det bara jag som nojjar eller hur hade ni tänkt?
Kan ni inte berätta lite om hur ni har gjort när ni har träffat någon?
Hur har killen tagit dedär med att ni har barn?
Berätta berätta?