• Blomsterursnö

Nordic IVF center Malmö 2017

Hej!

Någon som har gått/går/ska gå på Nordic ivf center i Malmö och vill följas åt??

• Svar på tråden Nordic IVF center Malmö 2017
  • MarieClaesson

Vi ska göra distansstimulering där, eller rättare sagt vi gör det nu. Är på sprutdag 8. Det är ju för att vi bor så långt ifrån så vi gör vul på hemorten.

Har du varit där än? Det hade känts skönt att ha besökt dom en gång men nu blir altså första fysiska besöket när vi gör äggplocket! Vilket kan bli redan på fredag..

• Blomsterursnö
    MarieClaesson skrev 2017-03-29 06:27:48 följande:

Vi ska göra distansstimulering där, eller rättare sagt vi gör det nu. Är på sprutdag 8. Det är ju för att vi bor så långt ifrån så vi gör vul på hemorten.

Har du varit där än? Det hade känts skönt att ha besökt dom en gång men nu blir altså första fysiska besöket när vi gör äggplocket! Vilket kan bli redan på fredag..

Hej!

Jag hade äggplocket för två dagar sedan, dvs den 27/3. Det gick jättebra. Jag har ju tre misslyckade ICSI behandlingar bakom mig (gav ej upphov till graviditet). Det gick jättebra. Sjuksköterskan var så snäll och jag blev verkligen väl bemött. Själva äggplocket gick väldigt fort, det tog kanske upp till 5 min och de räknade antalet äggblåsor där. Fick dock reda på hur långa det blev totalt efter att jag gått och lagt mig i ett separat "rum". Fick även fika och fick gå när jag kände att jag var redo.

Har igår fått reda på att 5 st befruktats av 10. Idag var det plötsligt 6 st. Dock innehåller samtliga olika grader av fragment. Något ni vet något om?

Det kommer gå bra. Håller tummarna för dig!
  • Blomsterursnö
    believe 88 skrev 2017-03-29 10:48:03 följande:

Hej.

Vi går där. Och ska börja med sprutorna på fredag

Hej!

Okej. Roligt att följas åt.

Är det första gången eller?

För min del blir det första gången på Nordic, men fjärde gången totalt.

Lycka till!
  • believe 88
    Blomsterursnö skrev 2017-03-29 16:56:16 följande:

Hej!

Okej. Roligt att följas åt.

Är det första gången eller?

För min del blir det första gången på Nordic, men fjärde gången totalt.

Lycka till!

Första gången på Nordic men fjärde gången.. här oxå..
Svar på tråden Nordic IVF center Malmö 2017