• Anonym (Jag mår illa!!)

Ytterligare en "är jag" tråd... eller så försöker jag bara lätta på trycket!

Denna månaden lyckades vi pricka ÄL smack på, även två dagar innnan och två dagar efter. Äl var förra söndagen (19/3). 

I söndags började jag få lite problem med att jag gick omkring och var illamående. då var det lite lätt bara och kom och gick under dagen. Sedan dess har det blivit värre varje dag. Både igår och idag har jag känt för att springa på toa och spy men kunnat hålla mig. 

Det har dessutom växlat med halsbränna som också kommit och gått under dagen. Nämnde det för pojkvännen för jag misstänker magkatarr. Han säger att jag kanske är gravid. Tror själv det är allt för tidigt att känna av det om jag skulle vara det. Vecka 3+2 känns som för tidigt liksom och det började ju dessutom redan Vecka 3+0... Han konstaterade att hans ex (som sen fick missfall) kände av det direkt och väldigt mycket... Men som sagt jag tycker det känns löjligt tidigt!

Vad som dock gör att jag undrar lite mer är att i söndags fick jag som ett hugg i livmodern. Bara ett! Eller jag kändes nästan som om någon stack mig där... Och jag har mycket flytningar. känns konstant som om det rinner till så att säga. natten mellan sön och mån så blev de som äggvita igen (var det kring äl) och när jag torkade mig så såg jag några bloddroppar i flytningen!

Nå till mina frågor:

Kan man känna av grav.illamåendet så här tidigt? (och hur stor är risken att jag mår piss hela graviditeten då? )

Hur tidigt kan man testa egentligen?? (Beräknad mens nu på söndag 2/4)

• Svar på tråden Ytterligare en "är jag" tråd... eller så försöker jag bara lätta på trycket!
  • Anonym (Jag mår illa!!)

Någon? 

Svar på tråden Ytterligare en "är jag" tråd... eller så försöker jag bara lätta på trycket!