• cleo20

bim+14 ingen mens inget plus

Fattar ingenting! Min mens är regelbunden vanligtvis men idag har jag inte fått den på två veckor. Gjorde ett cb grav test idag som visade negativt.

Mår illa till och från har kräkt idag som bara den :( inga svullna eller ömmande bröst. Det enda jag känner av är illamåendet och trötthet samt humörsvängningar. Sen som sagt har jag tillbringat delar av kvällen inne på toan och spytt.

Någon som varit med om liknande och sen plyssat? Eller tror ni att mensen bara är försenad??

• Svar på tråden bim+14 ingen mens inget plus
  • RebeckaOlander

Hakar på här då jag är på bim+7 imorgon o har bara massa negativa test. Har fruktansvärt ont i ryggslutet o typ mensvärk fast en annan känsla men ändå värk, mår illa mest kvällstid o rejäla humörsvängningar. Fattar inte alls vad detta är då min mens brukar vara regelbunden oxå. Även svullen mage kvällstid o haft ökade flytningar sen en vecka tillbaka.

• JL9

Har samma som er också!

sen mens, ökade flytningar, illamående och inget plus! Knepigt! ????

• RebeckaOlander
    JL9 skrev 2017-03-24 06:35:56 följande:

Har samma som er också!

sen mens, ökade flytningar, illamående och inget plus! Knepigt! ????

Hur sen r din mens? Ja visst e de knepigt?! Tycker att antingen kan den komma eller så kan man få ett plus inte att båda lyser med sin frånvaro.

Igår var jag med min syster på sjukhuset hela kvällen o när jag kom hem inatt hade jag så ont i ryggen o magen av att jag suttit så mkt o de brukar jag aldrig ha innan mens! Känns som att man säkert kn bli skengravid såklart men man borde inte kunna inbilla sig mag o ryggvärken iaf?
  • JL9

Jag har exakt samma! Vaknade inatt av att jag hade ont i ryggen och magen!

Igår fick jag en liten (äcklighetsvarning) ljusbrun flytning, & sen en liten rosa, sen var allt som vanligt igen!

Inget tecken på att mensen kommit idag heller.. Jag ska köpa ett test idag tänkte jag!

Men man vill ju gärna veta vad det är som pågår haha..

Jag tror att man blir lite tokig tillslut och blir skengravid

Som du skriver!

• cleo20

Jag har nu också börjat få ont i svanken. Hoppas jag är gravid och inte har alla dessa symptom pga annat nu är jag ändå på bim15+ om jag inte fått mensen inom 5 dagar gör ett nytt grav test blir det minus går jag till läkarn

• JL9

Jag har inte fått min mens ännu!

Men negativt på gravtest!

Så jag antar att det är något annat som är fel, får söka vård.

• Lillstrumpa3333

Hej,

Jag trodde också jag var gravid. Gjorde massa tester. Hade molande värk, illamående, spända bröst, humörsvängningar och min mage svullnade upp. Jag kände metallsmak i munnen från och till och var kissnödig hela tiden.

Jag hade precis slutat med minipiller så tyckte det var helt galet om jag skulle bli gravid så fort, men hoppades så klart samtidigt att det var en liten bebis där inne. Min mens kom aldrig så efter 2 veckor gick jag till gyn.
    Det visade sig att jag hade cystor på båda äggstockarna. Det gjorde att min kropp "trodde" att den var gravid. Nu har jag ätit Primolut Nor i 10 dagar och fick mensen på tredje dagen efter avslutad kur. Så nu hoppas jag att cystorna krymt så ägglossningen kan komma igång och lika så bebisverkstaden!

Svar på tråden bim+14 ingen mens inget plus