Drogtestad utan min vetskap!
Va idag skickad till neurologiska akuten pga huvudvärk och ganska svåra minnesrubbningar. Det var min psykiatriker som skrev remiss när jag var hos honom idag pga dom här symptomen som han ville att jag skulle in och göra en dt.
Är i grund och botten bipolär och äter voxra samt seruquel (som jag nu ska trappa ut och därför misstänker jag dessa symptom jag har)
Har även stesolid vid behov.
Har också en tarmsjukdom som jag tar Humira för samt citodon när de gör för ont i magen. Så här alltså allt detta på recept.
För en tid sen slutade jag med cellgifter för att istället börja med cbd olja och hampafrön som ska vara bra emot inflammationer och massa andra saker. Detta är bra mycket snällare emot kroppen än cellgifter och kortison.
Iallafall så tog dom massa prover och sen gjorde en dt.
Får reda på sen när dom tar in mig på ett rum att dom drogtestat mig och jag är positiv för benzo ( tog 10mg för ca 7 dagar sen och har dr på recept . Samt citodon som jag också har på recept som jag tog igår kväll och imorse pga denna svåra huvudvärken.
Men även testat positivt på tcl. Förklarade då att oljan och hampafrön kan ge utslag men att jag tagit dr länge och aldrig tappar minne eller varit så dålig som jag blivit nu sen jag trappa ner seruquelen.
Men får dom verkligen ta drogtester på mig helt utan min vetskap??