Någon mer som väntar på att förlossningen ska starta?
BF+4 idag och bara väntar på att det ska sätta igång.. Någon mer?
BF+4 idag och bara väntar på att det ska sätta igång.. Någon mer?
Samma här längtar som en tok! Jag är dock i vecka 38+1 men är så sjukt trött på att gravid vill träffa bebisen som gömmer sig i magen
Samma här längtar som en tok! Jag är dock i vecka 38+1 men är så sjukt trött på att gravid vill träffa bebisen som gömmer sig i magen
Japp samma här! Bf+7dagar....fortfarande ingenting. Håller på att bli tokig! Vi har iaf ert extra ultraljud på måndag om bebis inte kommit ut nu i helgen...
BF + 11 här. Jag har gett upp. Räknar dagarna fram till igångsättning istället.
4 dagar kvar!
Japp samma här! Bf+7dagar....fortfarande ingenting. Håller på att bli tokig! Vi har iaf ert extra ultraljud på måndag om bebis inte kommit ut nu i helgen...
BF + 11 här. Jag har gett upp. Räknar dagarna fram till igångsättning istället.
4 dagar kvar!
Vad skönt, alltid något! Är det som överburenhetskontroll då typ? Förstår det! Jag har gått över med alla mina och trots det så är man ändå inte riktigt inställd på det, men nu när man är på BF+7 så känns det som att jag nästan slutat att hoppas på att det ska sätta igång.
Känner du av något?
Har haft förvärkar några enstaka nätter men så har det inte blivit något av det.. inatt trodde jag att jag hade riktiga värkar. Kändes ordentligt, men de blev glesare och svagare ganska fort så kände mig otroligt ledsen och besviken imorse. Nu känner jag ingenting förutom att jag är otroligt öm där inne typ, men beror nog på att vi hade sex igår.
Är 37+2 idag
Öppen 3 cm
Mogen och mjuk
Bitvis av slemproppen har gått.
Fick hinnsvepning idag av min bm.
Bf 14/4
Har komplikationer foglossning samt läcker protein 3+
Legat inlagd på Prenatal och kmr ligga där efter förlossningen
Idag har det varit jobbigt. En nära släkting till mig fick barn i morse och jag är så vansinnigt avundsjuk! Jag vill också ha min bebis!
Jag har varit med om att det dröjer förut, men det här är fan inte kul.
2 dagar kvar, sen är det vräkning av bebis.
Är 37+2 idag
Öppen 3 cm
Mogen och mjuk
Bitvis av slemproppen har gått.
Fick hinnsvepning idag av min bm.
Bf 14/4
Har komplikationer foglossning samt läcker protein 3+
Legat inlagd på Prenatal och kmr ligga där efter förlossningen
Idag har det varit jobbigt. En nära släkting till mig fick barn i morse och jag är så vansinnigt avundsjuk! Jag vill också ha min bebis!
Jag har varit med om att det dröjer förut, men det här är fan inte kul.
2 dagar kvar, sen är det vräkning av bebis.