Gifta sig 12 dagar innan barnet föds?
Mina föräldrar gifte sig 12 dagar innan jag föddes. Nån annan som gjort det?
vad är det som skulle vara så speciellt med det?
Fine, det är en risk att planera så tätt inpå men ändå??
vad är det som skulle vara så speciellt med det?
Fine, det är en risk att planera så tätt inpå men ändå??
Jag gifte mig också exakt 12 dagar före förlossning (förlossningen var dock beräknad 2-3 veckor senare). Själva vigseln och bröllopet gick hur bra som helst. Kom i säng 4 på morgonen. Ca 100 gäster. Ett ordentligt kalas :)
Vi gifte oss 3 dagar innan ett halvt akut, planerat snitt, 4 veckor innan BF, 6 veckor efter läkarna konstaterat cancer., hos mig mamman.
Det hade inget med att våra barn skulle vara "äkta" eller inte, utan hade helt med juridiken att göra, för att underlätta för min man om jag skulle gå bort.
exakt, inget märkvärdigt att göra något så simpelt som att gifta sig som höggravid. det är ju inte direkt som att bruden ska börja hjula och göra volter eller så.. det hade varit märkvärdigt.
Familjen som jag jobbade som au pair i hade gjort det. Hon var i nionde månaden när de gifte sig, för de hade upptäckt att i det landet hade pappan tvingats adoptera sitt eget barn för att få faderskapet bekräftat (billigt var det inte heller!) om de inte var gifta när barnet föddes.
Nepp, och förhoppningsvist kommer jag aldrig att bli det! tycker fortfarande det inte är något märkvärdigt, man står ju typ bara där i max en timme typ, och om man inte kan göra det måste man varit väldigt lat under graviditeten eller dålig och då kanske man borde planerat om bröllopet.
Vi gifte oss 3 veckor innan bf. Ett litet, intimt bröllop.
Hade planerat bröllop 5 veckor innan bf. Gissa vem som tittade ut dagen D?
7 på morgonen föddes han och klockan 16 på em stod vi framför prästen i ett planerat trädgårdsbröllop!!
Syrran kom med min klänning och lite smink till bb. Glömde tyvärr tvätta håret..det grämer mig lite. Fniss