• Anonym (H)

Ändra sin signatur

Hej! Jag har en fånig fråga. Jag har alltid haft en väldigt "minimalistisk" (lat) namnunderskrift/signatur, I princip bara första bokstaven har kunnat utläsas vad det är sedan har det varit en linje efter.

Nu vill jag övergå till en lite trevligare signatur, har övat upp mig, men nu undrar jag: kan man ändra bara sådär? Jag menar, jag var ju signerat allt med den andra underskriften förut, inklusive ID osv. Finns det risk att något krångel kommer iom att man ändrar sin signatur?

Kanske bara är jag som är paranoid men varför inte fråga.

• Svar på tråden Ändra sin signatur
  • Anonym (H)

Hehe, ingen som kan lugna mig?

• Anonym (H)

Jag har bl.a. en lapp jag signerar på jobbet varje kväll jag jobbar, lappen är viktig och skickas vidare, att plötsligt ändra signaturen där är lite konstigt, men det kanske inte är några problem?

• Anonym (H)

Aah, kom igen nu, ingen?

• Anonym (H)
    HotPink skrev 2017-03-21 15:49:00 följande:
    Jag brukar skriva lite olika smile2.gif Ingen som reagerat iaf...
    tack för svar!! Det är dock inte "lite" jag har tänkt ändra men det kanske går bra ändå
  • Anonym (Tess)

Klart du får skriva hur du vill! Du kan ändra så ofta du känner för det.

• Anonym (H)
    Anonym (Tess) skrev 2017-03-21 21:35:40 följande:
    Klart du får skriva hur du vill! Du kan ändra så ofta du känner för det.
    Tack för svar!

Jag tror nog ändå att jag får ansöka om ett nytt ID innan jag ändrar på viktiga papper, läste just att det kunde ge problem annars, typ att man måste visa att man kan skriva den gamla signaturen. Sådant tjafs har jag ingen lust med.

Är nog tur att jag bara har ett ID och inte flera olika.
Svar på tråden Ändra sin signatur