Hur ska jag gå tillväga?
Min dotter som är 3år kom till mig förra sommaren och jag skulle ha henne en månad med blåmärken på kroppen och ett runt halsen jag tog upp detta med mamman och hon sa bara att hon trillat och att jag hade gjort dom på kvällen blir dottern väldigt varm och har ca 40 graders feber så vi ringer efter ambulans dom skickar både ambulans och räddningstjänsten under den tiden ringer jag mamman och förklarar vad som hänt och då slutar dotter andas helt min sambo lyckas få igång henne igen och mamman verkar inte beröras alls utan säger bara att jag ska betala underhållsstödet även att jag har henne en månad så jag blir riktigt irriterad på henne och lägger på det visade sig vara en feberkramp dottern fått jag hör inte av mamman på 2 dagar då skickar hon bara om pengarna hon frågar inget om dottern alls så jag valde att göra en orosanmälan på allt detta och lite till sedan innan nu har denna utredningen pågått i snart 9 månader och dom anser att den är klar och inget händer det ända dom har utrett hittills är vårat samarbete som inte har med saken att göra allt det kommer in orosanmälningar från andra personer på mamman om att hon bara gapar och skriker och lämnar dottern ensam i lägenheten, kränkningar mm som bara läggs ner direkt hur länge ska en kvinna få hålla på så här? hade det vart jag så hade dom hämtat dottern samma dag!!
Det finns mycket mer saker som är med i orosanmälan
Finns det någon som vet hur jag ska gå vidare med detta?