• sancia

TUI/Fritidsresor motsvarande OBC?

Hej!

Vi vill resa med våra barn 2,6 och 8 i augusti till något bekvämt och schysst hotell. Vi har tidigare bara testat ving när det gäller charter och vi gillar OBC-konceptet.

Jag har försökt att leta efter liknande på TUI eller andra ställen, men tycker det är svårt att få översikt.

Vi vill gärna ha swim-out (eller helst privat pool). Gärna lite lyxigare hotell om man nu kan kalla det så på charter. Grekland, Spanien eller Italien åker vi helst till.

Mottar alla typer av tips!

• Svar på tråden TUI/Fritidsresor motsvarande OBC?
  • cloudberry79

Sensatori och vissa Family Life har sånt som direkt poolaccess, högre standard osv.

Vi har bott på två Atlantica-hotell via TUI med hög klass liknande OBC; Aeneas Resort och Spa på Cypern och Aegean Blue på Rhodos. Mycket fina hotell båda två, men Rhodos var snäppet bättre. Jättefina Swim-up rum med egen pool i etage samt egen strandremsa vid hotellet.

Just NO.
  • sancia

Tack för svar.

Verkar inte finnas rum för fler än 4 på dessa hotell. Jag vet inte om det är jag som är trög, men tycker det är så mycket lättare att söka på ving.

• Alexi

Som van ving-resenär som nu bokat med Tui för första gången tycker jag Vings hemsida är väldigt mycket mer lättöverskådlig och informativ.

Svar på tråden TUI/Fritidsresor motsvarande OBC?