• Jenny2017

Att separera, någon mer?

Hej, håller på att separera från min man å undrar om de finns någon i samma sits att dela tankar med. Har otroligt många fina å omtänksamma vänner men jag känner ingen som är eller varit i min sits. Vi har två barn på 3 år å 1 år. Vet inte hur man hittar människor i min sits, kanske får lägga ut en kontakt annons ????Bor i Stockholm /Nacka

• Svar på tråden Att separera, någon mer?
  • Mikaelayasar

Hej!

Jag är också mitt i en separation. Jag med har ett barn på ett år. Det är tufft och kämpigt men man får försöka se det positiva i det hela. Det är jobbigt att se att vårt barn drabbas och man ser att det inte är den glada ungen. Men det kommer att bli bra!

Vi ska separera då det absolut inte fungerar mellan oss. Det är en stor prövning att få barn ihop. Antingen fixar man det eller så ska man gå skilda vägar.

Jag mår fruktansvärt dåligt. Jag älskar pappan till mitt barn och det är jobbigt att se att han redan nu gått vidare och börjat dejta. Men det är hans val och jag får helt enkelt bita ihop tills alla känslor för honom försvunnit.

• Jenny2017

Ja de är verkligen en tuff sits detta. Att barn kunde vända uppå ner på allt. Vi har hållit ihopa i 12 år, men ända sedan barnen kom så har vi glidit isär. Jag vill försöka lösa våra problem men inte han. Han vill bara ut för han mår så dåligt. Är jätte tungt å jag vet inte hur man lever ett liv med barnen varannan vecka..

Svar på tråden Att separera, någon mer?