Några snart unga mammor här?
Finns det några gravida här som är i typ 20-års åldern? Fick aldrig nån bra kontakt med dom från min föräldragrupp, skulle ju vara kul att kunna prata och diskutera graviditet och bebis med nån som är lika ung :)
Finns det några gravida här som är i typ 20-års åldern? Fick aldrig nån bra kontakt med dom från min föräldragrupp, skulle ju vara kul att kunna prata och diskutera graviditet och bebis med nån som är lika ung :)
Jag! Min andra graviditet och hoppas denna går bättre än förra, fick missfall v.8+2.
Jag är 19 år, fyller 20 i sommar. Bebis beräknad 16/11. :)
Vet inte om jag räknas som ung men är 25år och väntar mitt första i juli :)
Åh då är vi i precis samma ålder!! Blir 20 i slutet av maj och BF är 9/5 :D
25 är ju ungt så det är ju inga problem!
Hur mår ni hittills i graviditeten då? :)
Jag har nästan precis hunnit plussa så jag mår väldigt bra, lite illamående på kvällarna bara :)
Vi blev gravida i slutet av december första gången, missfall 10/2 och lyckades nu bli gravida igen! Utan mens mellan <3
När har du bf och hur mår du?
Hej! Är 21 år :) bf 20/10, vart bor ni?
Hej! Är 21 år :) bf 20/10, vart bor ni?
jag är 23 :) bf 22.6!
BF för mig är den 9:de maj, har lyckats slippa allt illamående som tur är! Dock är halsbrännan otrolig ibland och hela kroppen är svullen haha :) Bor i Gävle!
Jag är också 25 så gränsfall för ung kanske ;) såg att du bo i Gävle, jag bor i Sandviken! Har bf 5/9 :) mår jätte bra! Trött bara men annars inga krämpor :) mådde lite illa några veckor i början men aldrig spytt så jag är sjukt tacksam för det, nu njuter jag bara och längtar efter bebis :)
Värmland! Och du?