Någon som lyckats bli gravid efter att ha haft X i båda äggledarna?
Det är lite skrämmande men samtidigt är längtan så pass stor och har varit det senaste halv året. Mitt första X kom för ca 7 år sedan och nästa kom 4 år efter. Alla vännerna har kläckt och är inne på 2:a eller 3:e nu. Och Jag har nog aldrig känt mig mer utanför i min vän krets som jag försökt lämna bakom mig då pressen vart alldeles för stor när frågan hela tiden kom " När ska du skaffa barn " Jag var inte redo efter OP på första X:et och missfall på det 2:a.
Jag förstod efter 2:a gången att det inte skulle gå på egen hand, och att när vi väl vill ha barn så måste vi ta reda på hur vi skall gå till väga, och där är vi nu :)
i morgon har vi fått en tid för att ta reda på hur vi skall gå till väga, Och jag har ingen aning om vad jag har att vänta och det är lite skrämmande. Har pco så jag vet inte när jag väl har min ÄL, och mensen kommer när den känner för det, kan få vänta 2-6 månader mellan gångerna.
Någon som lyckats bli gravid efter att ha haft X i båda äggledarna?
Hur gick man tillväga i så fall ?
Hört om nått piller som ska vidga äggledarna men kan inte hitta någon information om det trotts mitt sökande, samt att gyn såg ut som ett frågetecken sist jag nämnde det. Någon som vet nått om det?
/ En smått nervös 29 åring.