Vad är din värsta mardröm?
Ja som rubriken säger, vilken är din värsta, läskigaste eller skummaste mardröm?!
Ja som rubriken säger, vilken är din värsta, läskigaste eller skummaste mardröm?!
Att mitt barn skulle dö före mig. Usch vad egoistisk jag är som tycker det är värre än tvärtom.
Oj tråden handlade visst om riktiga mardrömmar! Jag missuppfattande det he he. Jag har drömt att jag ramlade i tiger inhägnet och blev uppäten av tigrar samt att jag drömde en gång att jag tappade alla mina tänder blä!
Att jag tappade min nyfödda bebis ner för trappan och den dog.
Även haft en mardrömm att min man dog i mc-olycka och dog
Nejmen fy, inte sånt där! Haha
Jag ska göra en serie om mardrömmar, då menar jag riktiga läskiga mardrömmar, till halloween och jag letade äckliga storys som kan vara kul att teckna :p
Typ som jag inatt; Jag drömde att min man stod bredvid mig och pratade medan jag låg i sängen och inte kunde röra mig för en demon höll fast mig, skitläskigt :o
Såna saker menade jag :p
Att min sambo dör hastigt eller att jag inte får träffa min brorson mer,och inte får se hans fina skratt.
Som barn drömde jag ofta att det brann lite här och var.
Hade en återkommande dröm i tonåren att en grupp psykiskt sjuka personer var ute efter mig, ungefär som i filmen The Purge. Liksom sådär att jag försöker gömma mig i mitt eget hus men någon sticker in knivar i väggen precis bredvid mig osv.. HUA!