• intetnyttpåplusfronten

Vad är din värsta mardröm?

Ja som rubriken säger, vilken är din värsta, läskigaste eller skummaste mardröm?!

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Svar på tråden Vad är din värsta mardröm?
  • DizzyD66
    intetnyttpåplusfronten skrev 2017-03-14 23:53:16 följande:

Ja som rubriken säger, vilken är din värsta, läskigaste eller skummaste mardröm?!

Min värsta mardröm är att jag dör i någon bilolycka och lämnar mina barn.

Jag har varit med om en bilolycka som fått mig sitta i rullstol. Jag är "alive", ändå drömmar jag om mina barn nästan varje natt.
  • Tessan989

Att mitt barn skulle dö före mig. Usch vad egoistisk jag är som tycker det är värre än tvärtom.

• Tessan989

Oj tråden handlade visst om riktiga mardrömmar! Jag missuppfattande det he he. Jag har drömt att jag ramlade i tiger inhägnet och blev uppäten av tigrar samt att jag drömde en gång att jag tappade alla mina tänder blä!

• Mizzys

Att jag tappade min nyfödda bebis ner för trappan och den dog.

Även haft en mardrömm att min man dog i mc-olycka och dog

• intetnyttpåplusfronten

Nejmen fy, inte sånt där! Haha
    Jag ska göra en serie om mardrömmar, då menar jag riktiga läskiga mardrömmar, till halloween och jag letade äckliga storys som kan vara kul att teckna :p

Typ som jag inatt; Jag drömde att min man stod bredvid mig och pratade medan jag låg i sängen och inte kunde röra mig för en demon höll fast mig, skitläskigt :o 

Såna saker menade jag :p

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Amber367

Att min sambo dör hastigt eller att jag inte får träffa min brorson mer,och inte får se hans fina skratt.

• DrömProjekt
    Hej! 

Tänkte kanske att någon här hade varit intresserad av att ett dokumentär projekt som handlar om att filmatisera personers drömmar och skapa ett porträtt av personen som drömt - man kan läsa mer om projektet här: www.facebook.com/dromprojekt/

Om ni har en dröm som ni vill dela med er så får ni jätte gärna använda detta formuläret: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScRjcMa5eFnFHZU41nNn9U33jm4yFhdQWEfx9Xd7XjHwOso9A/viewform&w=1

Inga drömmar används utan samtycke såklart!
  • Nandez

Som barn drömde jag ofta att det brann lite här och var. 

• Memmelie

Hade en återkommande dröm i tonåren att en grupp psykiskt sjuka personer var ute efter mig, ungefär som i filmen The Purge. Liksom sådär att jag försöker gömma mig i mitt eget hus men någon sticker in knivar i väggen precis bredvid mig osv.. HUA!

Svar på tråden Vad är din värsta mardröm?