• Ärsojabönorok

Kan man bli bög om man äter för mycket sojabönor ?

Hej. 
    Min kille älskar sojabönor, till varenda måltid när jag äter pasta, potatis eller ris, så byter han ut det mot sojabönor.
    Men jag har läst på internet att sojabönor innehåller det kvinnliga könshormonet östrogen och att man inte ska äta sojabönor som kille för man kan bli bög då.
    Jag har sagt det till min kille, men han tror inte på det, han tror att små bönor kan inte skada honom, de är bara nyttiga säger han.
    Men jag vill ju inte att han ska bli bög och lämna mig för någon kille.
    Vad tror ni ?
    Kan man bli bög om man äter för mycket sojabönor som kille?

• Svar på tråden Kan man bli bög om man äter för mycket sojabönor ?
  • Tyrfing

Hände mig... men jag har inte vågat berätta för sambon än.. Gråter

Jag har en relation med brevbäraren, som tur var kan jag ju inte bli med barn. Så hon kommer inte på mig för att ungen kommer ut med fel ögonfärg iaf. Oskyldig

• Bronson

Svaret är ja. Självklart kan man bli bög av för mycket sojabönor. Även av att bära öronring och titta på melodifestivalen. Se upp!!

• Tyrfing
    Bronson skrev 2017-03-14 18:18:29 följande:
    Svaret är ja. Självklart kan man bli bög av för mycket sojabönor. Även av att bära öronring och titta på melodifestivalen. Se upp!!
    Glöm inte:
    *intressera sig för inredning/design
    *städa/göra hushållsarbete
    *gilla dans(balett)
    *gilla opera
    *ta hand om barnen/vara föräldraledig
    *vara feminist
    *Ha på sig rosa kläder (gäller inte enbart barn)

VARFÖR förstår inte sambon mig???? GråterSkrikandes
  • EpicNurse

Men shit! Du måste ju få honom att sluta! Har du frågat honom senaste tiden om han känner sig mer homosexuell än innan?

• Monmoi

Dricker han även mycket oboy? Då kommer han definitivt bli bög inom 2-4 månader! Hur kan du låta detta hända? Du har ett ansvar i detta! Sitt inte där om 4-5 månader och gråtande mena på att det var han som propsade på att äta/dricka dessa saker!

Vi har varnat dig! Antingen ändrar du på hans måltider eller så får du skylla dig själv på att du nu framöver är ihop med en bög.

Ta ansvar. NU!

*ironi*

• Purplecat12

Självklart.

Vad gör han nu ?

Ute med vovven?

Svar på tråden Kan man bli bög om man äter för mycket sojabönor ?