• Anonym (Ture)

Dagliga luktkontroller av penisen mot otrohet?

Min sambo som är av den svartsjuka sorten brukar så gott som dagligen (om jag vart ute, eller på jobbet) knäppa upp mina byxor, dra ner mina kalsonger och lukta på min penis.

Detta för att kontrollera om penisen luktar sex. Jag är inte otrogen, har aldrig vart det och har inget att dölja så hon får givetvis lukta på min penis precis när hon vill om det stillar hennes oro för att jag skall ha sex med någon annan än henne, men det är en rätt udda sak att göra tycker jag.

Finns det fler som gör såhär? Kör ni luktkontroller av era mäns/pojkvänners penis? Ni som är lesbiska, kör ni luktkontroller för att se om det luktar sperma eller så? Finns det liknande kontroller ni gör?

• Svar på tråden Dagliga luktkontroller av penisen mot otrohet?
  • Anonym (Psykopat)

Hon är någon form avpsykopat. Dumpa psykfallet!

• Anonym (Psyko)

Hahahah, helt seriöst?

• Anonym (H)

Jätte konstigt, fattar hon inte att du skulle tvätta dig innan du kom hem om du hade något att dölja? Man bör ju lita på varandra i en relation

• MammAmma

Hahaha, låter inte normalt nånstans xD Palla vara så nojig och osäker på sig själv och sin partner. Då mår man fan bättre ensam ju.

• Frontline

Hej älskling kom hit fort och lukta på kuken fort som fan hoppas jag blir insläppt men skynda på jag måste gå och skita...

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • fluu

Fruktansvärt kränkande. Gör givetvis inte så mot mannen. Sådan svartsjuka är inte normalt.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Omg)

Är hon dum i huvudet?! Du kan ju ha tvättat av kuken efter sex liksom. Låter som hon är psykiskt instabil. Skrämmande som fan.

• Ldhn1937

Hahaha! What? Asså, detta är för knäppt! Nej, jag har aldrig utfört eller blivit utsatt för en luktkontroll. Precis som man inte bara skulle kunna duscha efter en otrohet.

• Anonym (Trollvarnaren)

TROOOOOLL!

Svar på tråden Dagliga luktkontroller av penisen mot otrohet?