Andedräkt fetisch
Hej på er där ute!
Jag vet inte om detta är rätt forum eller kategori för min tråd jag tänker skriva, men jag ger det en chans.
Jag är en 33 årig kille som har kanske ett väldigt speciellt och kanske lite udda intresse, som också är en fetisch för mig.
Det är så att jag har en fetisch för tjejers/kvinnors andedräkt, att man blåser andedräkten på varandra för att känna hur den luktar. Jag tycker det är oerhört sexigt med en tjej/kvinnas andedräkt.
Jag har en del olika "favorit" lukter med andedräkten Såsom, "fasta" andedräkt (den lukt man får i munnen när man inte har ätit eller druckit något på flera timmar innan som kan ha påverkat lukten.)
Vidare så gillar jag även, banan andedräkt, äpple, päron, ost, och morgonandedräkt.
Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med nån tjej/kvinna som skulle vilja prata med mig om mitt speciella intresse och fetisch. Har länge funderat på om det finns någon tjej/kvinna där ute som också är intresserad av det.
Så, du tjej/kvinna som också är intresserad av andedräkter eller skulle kunna tänka dig att bli det, hör gärna av dig :)
Ha de så gott där ute!!
//Andedräkts killen