• masen84

Andedräkt fetisch

Hej på er där ute!
    Jag vet inte om detta är rätt forum eller kategori för min tråd jag tänker skriva, men jag ger det en chans.

Jag är en 33 årig kille som har kanske ett väldigt speciellt och kanske lite udda intresse, som också är en fetisch för mig. 

Det är så att jag har en fetisch för tjejers/kvinnors andedräkt, att man blåser andedräkten på varandra för att känna hur den luktar. Jag tycker det är oerhört sexigt med en tjej/kvinnas andedräkt.

Jag har en del olika "favorit" lukter med andedräkten Såsom, "fasta" andedräkt (den lukt man får i munnen när man inte har ätit eller druckit något på flera timmar innan som kan ha påverkat lukten.) 

Vidare så gillar jag även, banan andedräkt, äpple, päron, ost, och morgonandedräkt.

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med nån tjej/kvinna som skulle vilja prata med mig om mitt speciella intresse och fetisch. Har länge funderat på om det finns någon tjej/kvinna där ute som också är intresserad av det.

Så, du tjej/kvinna som också är intresserad av andedräkter eller skulle kunna tänka dig att bli det, hör gärna av dig :)

Ha de så gott där ute!!

//Andedräkts killen

• Svar på tråden Andedräkt fetisch
  • Anonym (kanske sugen)

Hur skulle själva akten gå till?

• Anonym (Ture)

Finns det även ett intresse för den så kallade 'äggandedräkten'?

• Anonym (kanske sugen)
    masen84 skrev 2017-03-09 17:43:48 följande:

Ja, missionär ställningen tex :) 

Fast att man är noga med var man andas? Borde bara långsamt och utan rytm.
  • Anonym (kanske sugen)
    Anonym (Ture) skrev 2017-03-09 17:48:46 följande:

Nä, borsta tänderna nu!
  • masen84

"äggandedräkten" har jag nog aldrig provat på.. Ja, visst, den kan man nog prova på ja 
  • masen84
    Anonym (kanske sugen) skrev 2017-03-09 17:52:54 följande:
    Nä, borsta tänderna nu!
    Ja, att man bara blåser långsamt på varandra i ansiktet, så man känner lukten ;)

"äggandedräkten" har jag nog aldrig provat på.. Ja, visst, den kan man nog prova på ja
  • Anonym (Anders)

Här har du en till som känner sig attraherad och eggad av kvinnors andedräkt. Vill gärna att hon blåser in den i mig, bäst av allt med mun-mot-munmetoden. Kvinnors andedräkt brukar ofta lukta enormt gott! Även att höra hur hon andas och känna hur luftströmmen kittlar min hud, t.ex. mot halsen. Andedräkten kåtar upp mig.

Dock inte vilken andedräkt som helst, hon får t.ex. inte lukta askkopp, vitlök, dålig mage eller illa skötta tänder, utan den måste vara hyfsat ren. Antingen att hon bara luktar sig själv eller har ätit något lämpligt.

• masen84
    Anonym (Anders) skrev 2017-03-09 18:09:18 följande:

Här har du en till som känner sig attraherad och eggad av kvinnors andedräkt. Vill gärna att hon blåser in den i mig, bäst av allt med mun-mot-munmetoden. Kvinnors andedräkt brukar ofta lukta enormt gott! Även att höra hur hon andas och känna hur luftströmmen kittlar min hud, t.ex. mot halsen. Andedräkten kåtar upp mig.

Dock inte vilken andedräkt som helst, hon får t.ex. inte lukta askkopp, vitlök, dålig mage eller illa skötta tänder, utan den måste vara hyfsat ren. Antingen att hon bara luktar sig själv eller har ätit något lämpligt.

Hej! Ahh, så du har också en fetisch för kvinnors andedräkt? :) Ja, andedräkten kåtar upp mig också ;)

Ja, för dålig andedräkt gillar inte jag heller.. gillar väl mest kvinnas naturliga andedräkt, när man inte har ätit något på länge eller också om man blåser på varandra med någon lukt man gillar :)
  • Anonym (Anders)
    masen84 skrev 2017-03-09 18:18:31 följande:
    Hej! Ahh, så du har också en fetisch för kvinnors andedräkt? :) Ja, andedräkten kåtar upp mig också ;)

Ja, för dålig andedräkt gillar inte jag heller.. gillar väl mest kvinnas naturliga andedräkt, när man inte har ätit något på länge eller också om man blåser på varandra med någon lukt man gillar :)
    Bland annat, ja. Har nog fetisch för kvinnor och kvinnlighet, det mesta som rör kvinnor.
    Skulle varit konstigt om vi inte är fler som gillar kvinnors andedräkt. Förmodligen inget som tillhör de vanliga samtalsämnena.
  • masen84

Ok. Ja, nog lär det nog finnas fler som gillar kvinnors andedräkt ja. Mjo, det kanske inte är det vanligaste samtalsämnet.

• Anonym (Ture)

Det finurliga för oss med äggandedräkt är att den lukten är standard och kommer åter ungefär en kvart efter tandborstning. Så borstandet gör varken från eller till, egentligen.

Anonym (kanske sugen) skrev 2017-03-09 17:52:54 följande:

Nä, borsta tänderna nu!

Svar på tråden Andedräkt fetisch