Feber innan förväntad mens, infertil?!
Hej!
Har tempat nu i ett halvår och noterat att jag får ibland febertopp (38,6 och högre, upp till 39) två dagar innan mens. Sammanfaller med att jag får intensiva hormonsymptom, spänningar i brösten, mår illa/kräks och när febern går ner (brukar ta en dag) så får jag migrän. Har bara noterat detta medan vi försökt bli gravida, men har inte haft anledning till att ta temp förut... Har aldrig fått plus, och det handlar inte om att jag "vill" för mycket. Tror jag har regelbunden ägglossning (har fått åtminstone LHökning på fertilitetmonitor nästan varje månad trots mycket nattarbete) och jag har ganska regelbunden mens på några dar när...
Ringde gyn och jag fick en tid(!), vilket gjorde mig mer orolig. Här i stan får man knappt tid om man ens är döende, vilket får mig att tro att något skit är det. Så nu har jag fått för mig att jag har säkert cancer eller endometrios... Eller något annat som gör att vi inte kan få barn. Tiden är om en månad, vet inte hur jag ska stå ut tills dess. Vad tror ni, är detta tecken på att man kan vara infertil?