Straight tjej kär i kvinnlig PT
Hej jag är 33 år och är gift med en man jag varit med i 13 år och vi har 2 småbarn.
Vårt förhållande har aldrig varit blommigt romantiskt och sex är något som man kan leta i stjärnorna efter.
Jag har alltid sett mig som "straight". Även om jag hängde med mina gay-kompisar på gayklubbar och pridefestivaler o annat, så har jag aldrig varit attraherad av tjejer, kanske för i mitt huvud fanns bara inte den möjligheten.
Jag vill inte ha några moralkakor om att jag borde skiljas etc för det är ett beslut jag får ta själv.
Jag började på gymmet där hon jobbade i Maj förra året. Det var inte förrän jag bjöd in henne på vår inflyttningsfest som vi ramlade på varandra och började hångla. Vi hånglade hela den natten i smyg och låg i badkaret med kläderna på och pratade om allt.
Sedan dess har vi varit som magneter på varandra, fast båda förnekar vad vi verkligen känner. Vi har hånglat ett par gånger på fyllan varav en gång låg vi i hennes säng med levande ljus och det var riktigt hett.
Men vi har aldrig haft sex eller tagit på "förbjudna" kroppsdelar..
Hon slutade på gymmet i Augusti och har börjat träna mig hemifrån, men det är lite skevt, för det känns som vi båda bara gör det för att ha en ursäkt att ses... Jag betalar knappt nåt och hon är i stort sätt min privata PT..
När vi tränar flirtar vi hela tiden och det är så magnetiskt och mystiskt mellan oss.
Jag stannar ofta flera timmar efter vi tränat, om jag inte har jobb direkt. Och vi har ändlösa konversationer. Ibland står vi nära nära så det bara pirrar, och vi kramas jättemycket och pussas på munnen när vi ses och säger hejdå..
Men vi pratar aldrig om "oss" och vi går aldrig steget längre.
Jag har festat med henne flera gånger och varje gång är det liksom bara "vi" trots att det är flera där. Vi är så uppslukade av varann att vi inte ens ser de andra.
Vi slutar alltid upp omslingrade i varandras armar och pratar om hur mycket vi älskar varandra.
Hon har berättat (onykter) att hon aldrig varit med en tjej och att det skrämmer henne.
Jag har sagt att jag älskar henne men att jag heller aldrig varit med en tjej, och att jag inte vet om jag skulle ha sex med en tjej.
Men hon tar upp det varje gång vi dricker.
Hon säger att hon inte är "sån" men hon älskar mig och vill bara kalla det "oss".
Ibland blir hon kylig mot mig, då tvekar jag om hon verkligen tycker om mig på det sättet. Men nästa stund är hon så på och gosig och det bara sprudlar elektricitet mellan oss.
Så jag står och stampar här. Jag känner mig nästan besatt av henne. Men jag spelar cool och hör inte av mig för mkt etc. Analyserar sönder varje liten grej.
Så några fler som varit i liknande situationer?
Hur var det första gången du blev kär i en tjej som du sedan fick och hur var det när ni skulle ha sex första gången? Skrämde det dig?
Jag tror min PT egentligen alltid varit lesbisk men förtryckt det hela sitt 38-åriga liv.
Hon har aldrig haft ett ordentligt förhållande med en kille. Hon är en riktig tomboy, och säger hela tiden att hon känner sig som en kille. Men jag tycker hon är så sexig. Liksom musklig, men liten och långt mörkt vågigt hår.
Och hennes ögon borrar rakt igenom mig varje gång vi tittar på varandra......