• Förtvivladledsen

Vad ska vi skriva på inbjudan?!

Hej!

Jag sitter här och funderar på vad vi ska skriva på inbjudan till en fest vi skall ha, jag och min sambo fyller jämt och tänkte ha en riktig brakfest, och tänkte då ta med hennes dotter som också fyller år för att göra festen ännu roligare och större och tillsammans så fyller vi 101år, vilket vi alla då tänkte på dom 101 dalmatinerna och tänkte oss då prickigt tema, inget tvång liksom men har dom något prickigt så får dom gärna ta på sig de, även om de kanske är prickiga sockar liksom. Men hur fan får man med detta på en inbjudan så att alla fattar att vi tänker 101 dalmatiner o vi fyller 101 tillsammans liksom. Vill att det ska stå nåt kuligt.

Vi ska bjuda på mat och dryck.

Och eventuellt så planerar vi att dra ihop denna fest också för att fira att vi då gift oss månaden innan. Tips på förslag någon?!????

Det är väääldigt välkommet!

• Svar på tråden Vad ska vi skriva på inbjudan?!
  • Valkyria75

Tillsammans fyller vi 101!

(En bild på dalmatiner, från filmen kanske)

Tema: prickar

Eller

Kom i prickigt!

• Lena

Man kan inte skriva lika med i appen

60+41 lika med 101 dalmatiner

Vi firar X och Y, kom gärna i något prickigt

Var/när/osa

• shame

Nu fyller vi 101, så gör som oss, kom i prickigt!
    Så sätter ni en bild från filmen på inbjudan.

De flesta kommer ju fatta och tycka att det är en kul grej. Sedan gör ni stort tema av det på festen, prickiga ballonger, dukar, sevetter etc.

• Förtvivladledsen

Ja man kan ju faktiskt göra det så enkelt, de kanske inte krävs någon förklaring om man sätter in bild på 101 dalmatiner! Smart!

Prickiga ballonger, servetter o muffinsformar är redan införskaffade????????????

Det är långt kvar men bra att förbereda allt i tid????

Men jag ska nog göra lite från alla tipsen, åldrarna, = 101 och vi fyller 101? Och en bild på 101 dalmatiner, då borde ju alla fatta. De känns skit kul!

Tack för hjälpen!

Svar på tråden Vad ska vi skriva på inbjudan?!