• Milzii

Någon i Östersund/jämtland som väntar barn

Är det någon från Östersund/Jämtland som väntar barn och har BF runt oktober?

Jag är 25 år, bosatt i Östersund och är beräknad den 18 Oktober :)

Skulle vara kul att träffa andra här ifrån :D 

• Svar på tråden Någon i Östersund/jämtland som väntar barn
  • Kanelin

Hej!

Äntligen hitta jag en tråd för oss jämtlänningar !

Jag och min sambo väntar barn , har BF 24/9 ????

Vi bor några mil väster om Östersund.

Hur har det gått för dig hittills, känner du av graviditeten mkt eller har du fått må bra?

//Elin

• Marsipan

Jag är nyinflyttad och beräknad till 16/7???? Har en dotter på 5 år sen tidigare förhållande????

• 1113

Från Östersund här också! Bf 23 september. :)

• Milzii
    1113 skrev 2017-05-10 11:38:07 följande:

Hej! vad roligt! :D BF 24 Oktober här, bebis mår bra i magen, var på ultraljud i går :D<3 
  • Milzii
    tomtemorifjällen skrev 2017-05-10 11:01:04 följande:

Hejhej, BF 13September här!!

Hej! vad roligt! :D BF 24 Oktober här, bebis mår bra i magen, var på ultraljud i går :D<3 
  • Milzii

Hej! vad roligt att ni har hittat hit, jag har inte varit inne på sidan ett tag, har haft så mycket annat att tänka på! :D BF 24 Oktober här, bebis mår bra i magen, var på ultraljud i går, men hon kunde inte säga riktigt om det var en pojke eller flicka helt 100, men hon kunde inte se något "pojkpaket" ialla olika vinklar hon titta, så va tror ni? :D <3 

• tomtemorifjällen
    Milzii skrev 2017-05-23 15:14:23 följande:
    Hej! vad roligt att ni har hittat hit, jag har inte varit inne på sidan ett tag, har haft så mycket annat att tänka på! :D BF 24 Oktober här, bebis mår bra i magen, var på ultraljud i går, men hon kunde inte säga riktigt om det var en pojke eller flicka helt 100, men hon kunde inte se något "pojkpaket" ialla olika vinklar hon titta, så va tror ni? :D <3 
    Det var längesen jag kikade in, vad härligt att känna att allt är bra med bebis!

Var själv på ul i april och såg att det blev en pojk, men vi såg tydligt en liten snopp o pung :P

Tänkte göra en fb grupp för oss här i Östersund om ni andra är intresserade?
  • tomtemorifjällen

Ni kan skicka ett privat meddelande med namn så kan jag lägga till er i fb gruppen!

Har gjort den hemlig så att inga vänner kan hitta eller se den!

• Hannamedh

Fattar inte hur man skicka meddelande jag är inne på appen , Hannah Falck heter ja på Facebook

• Eled

Här har ni en till från Östersund! ???????? Bf i november, första barnet och 27 år. Skulle också tycka att det var jätteroligt att träffa andra härifrån! :)

• Ankan373

27 år, bor i Östersund och väntar mitt första barn 16 januari om allt går som det ska :D

Svar på tråden Någon i Östersund/jämtland som väntar barn