Propppen
Vadå behandling? Kur i samband med träning?
Eeeeeh ursäkta?
Det kallas för keratinbehandling hos frisören, look it up
Domesticgoddess
Tror det beror på vad man har för typ av hår. Jag har typiskt skandinaviskt hår, har provat en gång och tyckte inte det var värt det alls. En väninna som är sydamerikanska och har massvis med lite mer "burrigt" hår gör det regelbundet och resultatet blir otroligt fint.
Vickan I
Jag har gjort under lång tid. Blir fantastiskt resultat. Men då har jag lockigt/frissigt hår också. Så skönt slippa plattång och annat. Men nu har jag gjort för många behandlingar, för tycker jag tappar en massa hår och frissan sade att håret tydligen kan bli för starkt av det så det går av! Så inga keratinbehandlingar nu på något år tyvärr.
Åh tack för bra svar Domesticgoddess & Vickan I.
Ja jag och min syster brukar skoja och kalla hennes hår för svinto för att de är så frissigt efter hon fönat de. Eller så kallar vi henne för Ronjar rövardotter Hon vill jättegärna ffå längre hår men pga att hon blekt det så många gånger så tror vi att det börjat växa inåt istället (skoja) hahaha.
Så jag tänkte att om hon gör en keratinbehandling så kanske det blir någon centimeter längre
Hur långt hår har ni och vad betala ni ungeför för era behandlingar?