• Farfallos

Vilken politiskt område är det sämsta hos S?

Ofta framhåller man varför ett parti har fått ens röst, men vad folk tycker är värst med ett viss parti det vet man inte lika säkert. Det är väl möjligen SD där man kan ana vad gemene man anser vara den svagaste frågan. Men vad anser ni om Socialdemokraterna? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken politiskt område är det sämsta hos S?
  • Fåttnog

Sossarna har många brister. Tänker på att de vill kvotera till bolagsstyrelser vilket inte är rättvist. förvaret saknar pengar, likaså polisen vilket bidrar till att den inre säkerheten hotas.

• lojt

Att de sviker pensionärerna - trots att det säger en sak utåt så röstar det annorlunda när det kommer till kritan.

SD är ett enfråge parti och det har man tyvärr visat klart och tydligt, om de engagerade sig lika mycket i andra frågor så hade de mycket att vinna på de men handlar allt bara om invandringen, som om allt automatiskt skulle lösa sig i sverige om invandringen försvann.

• lojt

Suck nu får jag ta på mig dumstruten, det var ju jag som som läste fel och tyckte det stod SD och är off topic, ber om ursäkt SD har svikit pensionärerna men det gör även S i mångt och mycket så mitt svar får bli lika

• Farfallos
    lojt skrev 2017-02-27 15:25:27 följande:
    Suck nu får jag ta på mig dumstruten, det var ju jag som som läste fel och tyckte det stod SD och är off topic, ber om ursäkt SD har svikit pensionärerna men det gör även S i mångt och mycket så mitt svar får bli lika
Svar på tråden Vilken politiskt område är det sämsta hos S?