• ronnieochjossan

Ge oss kritik på vår kanal!

Hejsan FL användare!

Jag och min fru har på pin ki skaffat en youtubekanal!

Vi skulle vilja ha lite kritik både negativ och positiv på vår kanal!

Skulle ni vilja vara så snälla och helt enkelt kolla lite och skriva här eller i YT kommentarerna vad ni gillar och ogillar?
    Detta hade varit en stor tjänst för oss.
    Vi har bett vänner att göra detsamma men dom är ju inte helt objektiva!

Tack på förhand och här är länken!

www.youtube.com/channel/UCwkSxkbYBk5pPOI0TFi0A9A

• Svar på tråden Ge oss kritik på vår kanal!
  • Elderberry

Vad man själv tycker om och inte är ju ganska individuellt, jag följer inga kanaler som är som eran (jag är mer för mysigt innehåll), men om jag ändå ska försöka ge lite feedback:

1. när man tittar upp och pratar med "publiken" så titta gärna rakt in i kameran, det känns lite mer närvarande om man känner att man har en ögonkontakt med personen i videon.

2. kanske fixa till någon vrå i huset där ni spelar in? Ordna så att det är bra belyst osv. Gör det lättare att se på + det ser proffsigare ut.

Annars tycker jag att ni båda verkar trevliga och ni konverserar på ett sätt som får en att lyssna Flört

• ronnieochjossan

Tack för tipset. En åsikt ifrån någon som inte är en typisk tittare är bättre då man är än mer objektiv. Ska definitivt tänka på ögonkontakten! Jätte bra tips och igentligen ganska självklart när jag tänker på det.

Ja en filmhörna står på menyn men lite längre fram i tiden tyvär.

Tack så jätte mycket för att du tog dig tid att granska och tipsa oss! Hjärta

Svar på tråden Ge oss kritik på vår kanal!