Dåligt samvete....
Jag har en styvdotter som är i tonåren och är i full gång med att börja utforska detta med sex..... Hon och jag har en mycket bra relation och umgås otvunget och bråkar inte eller har svårt att komma överens. Jag har dock dåligt samvete för att jag smygläser hennes dagbok och blir så extremt upphetsad av att läsa om hennes beskrivningar av när hon har sex med en av sina kompisar, som jag dessutom träffat. Jag är medveten om att jag absolut inte ska läsa i hennes dagbok men det är helt omöjligt att låta bli när jag får tillfälle! Jag har ingen som helst lust att ha sex med henne eller nåt sånt, jag har ett väldigt bra sexliv med tjejens mamma så det är inte därför jag dras till att läsa om hennes utforskning av sexualvärlden. Önskar att det inte hade en så stark påverkan/dragningskraftatt läsa i hennes dagbok Jag är inte heller svartsjuk eller fördömande för att hon har sex och njuter av det, tvärt om! Jag tycker det är hur fint som helst att hon får njuta tillsamands med en jämårig kille som säkerligen tycker om det med Någon som varit i samma situation?