• Anonym (Ogravid)

Fler som sällade dig till en sep-okt tråd men som fick missfall? :(

Hur mår ni? Och hur går era tankar angående att/om försöka igen?

• Svar på tråden Fler som sällade dig till en sep-okt tråd men som fick missfall? :(
  • Hejhejhejilc

Hej. Fick missfall för några veckor sedan, i vecka 6. Blödde en vecka. Var på kontroll sista blödningsdagen och kroppen hade fått bort allt själv. Nu har jag ingen koll alls på vad min kropp håller på med eller vart jag befinner mig i cykeln, har pco så har taskig koll redan innan detta hände. Vi kör på regelbundet sex och hoppas att det tar sig igen! Hur mår du? <3

• Hejhejhejilc
    Anonym (Ogravid) skrev 2017-02-24 13:08:39 följande:

Hur mår ni? Och hur går era tankar angående att/om försöka igen?

Hej. Fick missfall för några veckor sedan, i vecka 6. Blödde en vecka. Var på kontroll sista blödningsdagen och kroppen hade fått bort allt själv. Nu har jag ingen koll alls på vad min kropp håller på med eller vart jag befinner mig i cykeln, har pco så har taskig koll redan innan detta hände. Vi kör på regelbundet sex och hoppas att det tar sig igen! Hur mår du? <3
  • Anonym (Vårbebis)

Jag tjuvläste i sådana trådar.
    Jag blev oplanerat gravid och var egentligen inte hundra på om vi skulle behålla eller ej. Men gick till kurator osv o landade i att behålla.
    Efter beslutet började jag blöda o enligt vul så hade bebisen aldrig börjat utvecklas.
    Då kändes allt skit!!
    Blödde nån vecka eller två, idag har jag fått tillbaka min mens.
    Vi kommer att försöka igen, men kommer vänta nån månad och landa. Satsar på en vårbebis 2018 istället!

Svar på tråden Fler som sällade dig till en sep-okt tråd men som fick missfall? :(