• playsome

Män 40-50 hur ofta VILL ni knulla?

OBS, Jag frågar efter hur ofta ni vill, inte hur ofta ni får till det.

Undrar över er i ungefär samma livssituation som jag, alltså moget förhållande och gärna med barn. 

Kommentera gärna, vad påverkar din sexlust? T.ex. partners vilja/ovilja, ökar eller minskar det ditt sug? Vill din partner mer eller mindre än du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män 40-50 hur ofta VILL ni knulla?
  • CatMan

Jag är 50+ och har fortfarande stark sexlust. Har alltid tyckt om sex och att ge njutning. Visst, kroppen har förändrats och sexlusten minskat under åren, men jag skulle gärna ha sex 2-4 ggr i veckan.

Tyvärr så har min hustru inte någon sexlust.

Vi har pratat, pratat och pratat om detta, men det har inte hjälpt oss. Nu har vi inte legat med varandra på över 4 år och jag har gett upp. Vi har i övrigt ett bra liv med varandra.

• pircadpappa

Jag vill ha 2-3gånger i veckan och har väldigt stor sexlust men min fru har inte lika stor sexlust

Men jag har alltid vart det sen man va tonåring och blir ingen skillnad.

• Anonym (Robert)
    kattpappan skrev 2017-02-22 10:37:13 följande:

Jag är 50+ och har fortfarande stark sexlust. Har alltid tyckt om sex och att ge njutning. Visst, kroppen har förändrats och sexlusten minskat under åren, men jag skulle gärna ha sex 2-4 ggr i veckan.

Tyvärr så har min hustru inte någon sexlust.

Vi har pratat, pratat och pratat om detta, men det har inte hjälpt oss. Nu har vi inte legat med varandra på över 4 år och jag har gett upp. Vi har i övrigt ett bra liv med varandra.

Fan lider med dig. 4 år är ingen lek! Vad ger frugan för anledning?

Jag är lite yngre men har fortfarande en bra sexliv med hustrun. Trots barn osv. Hoppas det håller i sig. Viktig del av förhållandet anser jag.
  • Anonym (Vill, kan, får)

Jag vill två gånger per vecka, kan en gång i veckan och får varannan vecka.

• Anonym (1ggr \dag)

Jag skulle vilja 1 till 2 gånger /dag, ibland får vi till en snabbis varje dag under 2-3 dagar sen kommer en paus på 5-7 dagar.

Det är bara jag som tar initiativet :)

• Anonym (Kåt som fan)

Vill 4-5 ggr per vecka får 3 ggr om året, med frun ska tilläggas. Det är bara att skaffa KK annars exploderar man.

• Leostar

Hade gärna valt 3-5ggr/vecka...

Gift o två barn men fortf lika kåt som för 20år sedan (40 nu).

Vi landar i 1(2)ggr i veckan... snittet är nog närmre 1 än 2.

• Anonym (46)

46 och vi knullar 4-5 ggr i veckan ibland mer ibland mindre, båda tycker det är lagom. Ibland är den ene mer kåt än den andre och då har vi sex ändå. Det är skönt med intimitet även om man inte är så jättesugen. Jag kan till exempel njuta av att se henne njuta, ibland kan jag ha sex med henne utan att själv få orgasm (när jag inte är lika sugen) för att jag hel enkelt tycker om att se henne njuta och må bra, hon resonerar nog likadant.

• playsome

Tack för era svar,

Min partner tycker jag vill "Mer än andra".

Jag lutar åt 2-3ggr/v och kan med denna enkla lilla ovetenskapliga undersökningen visa att jag verkar ha ett ganska normalt driv.

Svar på tråden Män 40-50 hur ofta VILL ni knulla?