• anonym 57256

hjälp mig

jag är en man på 37 år och är skild. jag har bekymmer med min ex fru ang våran gemensamma barn. innan semester tog hon våran barn utan att säga något till mig och stack ifrån mig 20 mil bort man kan inte ta bara barnet och flytta 20 mil bort ifrån barnets pappa. jag fick inte träffa mitt barn på 4 veckor. sen började bekymmer jag ville träffa våran barn hon tillät inte. jag va tvungen att få domstolbeslut sen dess har hon anklagat mig för alt möjligt. enligt beslutet ska jag ha honom varannan veckohelg men hon fortsätter att tjafsa. när jag vill hämta honom svarar hon inte även när jag vill höras med han tillåter hon inte. SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA har en pappa några rättigheter. och trots alla anklagelser hon har gjort mot mig som både soc och advokaten vet är lögn så har hon honom mer än jag. vad ska jag ta mig till LEDSEN PAPPA

• Svar på tråden hjälp mig
  • anonym 57256

varje gång hon håller på så så måste jag kontakta min advokat, och varje gång kostar det mig jag har get pengar och pengar medan hon bara provocerar..

• Kjell2
    anonym 57256 skrev 2017-02-19 12:21:41 följande:

varje gång hon håller på så så måste jag kontakta min advokat, och varje gång kostar det mig jag har get pengar och pengar medan hon bara provocerar..

Vad säger familjerätten?
  • anonym 57256

dom gör inte heller nåt när jag träffade dom och dom kontaktade henne o pratat hon manipulerade lite som att allt va bra och när dom kontaktade mig sa dom vi kan inte göra mer gå till advokaten.

Svar på tråden hjälp mig