Olycka med min dejt som jag träffat i Miami
Jag är utomlands i Miami och har det jättetrevligt. Under resan har jag träffat en tjej som är otroligt vacker, långt brunt hår och vackra blå ögon. Jag bjöd ut henne på en dejt och vi träffades igår.
Det hela började bra. Vi gick runt ute medan kvällssolen lyste mot våra ansikten. Vädret var skönt och humöret var på topp. Jag fick fina vibbar från henne. Jag började nästan bli kär, trots att detta var vår första dejt.
Hon nämnde för mig att vid nästa kvarter brukar det hållas en eld-föreställning på gatan. Vi bestämde oss för att gå dit, och mycket väl stämde det. Det var nog den häftigaste eld-showen jag någonstans skådat. Gott om folk som tittade på föreställningen fanns det också.
Helt plötsligt bjöd föreställaren upp min dejt i syfte att göra ett trick på henne. Hon var lite tveksam men både jag och publiken pushade henne till att våga gå fram.
Och där stod hon, lite blyg och spänd. Föreställaren gjorde några trick, bland annat genom att blåsa eld-cirklar runt henne. När tricket var klart skulle hon komma fram till mig, men föreställaren råkade olyckligtvis spruta ut en eldsvåda som träffade hennes hår varpå en stor bit av hennes här eldades upp mycket snabbt. Hon rörde inte en min, utan det såg mer ut som att hon låtsades som ingenting. När hon kom fram till mig med ett brett leende ser jag att hennes hår blivit så kort att det ser ut som en tjock pottfrisyr. Topparna var ojämna och brända. Det pyste även lite rök från håret. Jag pekade på hennes hår och kommenterade det. Hon tittade förundrat på mig och svarade att det var planerat, att hon alltid klipper håret med eld. Mer med det var det inte, utan vi rörde oss vidare.
Vi satte oss och åt middag på ett trevligt uteställe där det hölls en dansföreställning. Vissa kvinnor i publiken blev uppbjudna, varav en av kvinnorna var min dejt. Hon gick gladeligen upp på scen då hon är duktig på att dansa. Hela publiken applåderade till hennes dans. Hon rörde sig exotiskt och vackert med hela kroppen, och händerna rörde sig i vågor. Helt plötsligt ser jag att hennes klack bryts av och hon ramlar så hårt ner på trä-scenen att det blir ett hål. Hela hennes överkropp hamnar ner i hålet, det enda vi kan se från publiken är hennes två ben som står rakt upp från scenen. Hennes överkropp var under scenen, i hålet.
Musiken var fortfarande på. Hela publiken satt stilla och förvånade. Jag blev helt stum och tänkte "oh nej!!!" Jag ser då att två män rusar fram och tar tag i varsitt av hennes ben och för att dra upp henne. När hon drogs upp satte hon genast igång och fortsatte dansa, svängde med det korta hår hon hade kvar efter eld-klippningen och sedan bugade hon och tackade för sig. Publiken applåderade fundersamt och lite tveksamt.... Jag kunde se hur folk tittade förundrat på varandra och hur folk med uppspärrade ögon ryckte i axlarna på ett sätt sätt som förmedlade "vad i hela friden hände precis?"
Med bruten klack kom hon haltandes mot mig och satte sig brevid mig.
Jag frågade om hon mådde bra i och med att hon hade ramlat in i ett hål i scenen. Hon tittade förundrat på mig och sa att det inte var en olycka, utan att det istället var planerat och att hon alltid dansar så. Samt att i Miami så är det en trend att vara nere i ett hål under en liten period av showen. Hon låtsades som ingenting.
Jag tycker det hela var jättekonstigt.
Hur som helst, efter kvällens dejt gick vi hem till henne. Hon haltade med sin brutna klack. Hon påstod att det var mode och att hon brukar bryta av en klack och låta andra klacken på den andra foten vara kvar.
Hemma hos henne myste vi och hade sex.
Det är en väldigt snäll och fin tjej, men efter allt som hade hänt blir jag lite fundersam på vart hon förnekade allt? Är hon nervös må tro? Vad kan det bero på? Är det sant att man dansar så i Miami, och att man kan klippa håret med eld? Samt att det är mode med en bruten klack?