Fridson skrev 2017-02-06 11:45:19 följande:
Hej! Studsar in här och frågar också..
Jag håller på att bli galen tror jag. Fick konstaterad PCOS i december (min senaste mens var i slutet på juli början på augusti), så jag har verkligen NOLL koll på min mens längre.
Vi har försökt ett år och gud-vet-hur-många gånger jag varit skenis. Den här månaden är dock väldigt annorlunda, jag har haft mensvärk mer eller mindre sedan i lördags förra veckan.
Ryggen ömmar, det har ömmat i livmoder/äggstockar så jag har varit säker på att "Nu kommer den!" flera gånger. Sprungit på toa och kissat en hel del i början av förra veckan. Igår slog det till en sjuk huvudvärk + illamående (trodde jag skulle kräkas rakt upp och ner) två gånger under dagen. Dock HAR jag migrän då och då men det kändes så konstigt. Mina bröstvårtor har varit ömma till och från men nu ingenting.
Idag mår jag hur bra som helst! Förutom liiiite, lite mensvärk i ryggen. Känslig var jag igår också, kollade på ett hundklipp med bilder på valp vs gammal med ägarna och jag satt med en klump i halsen hela tiden. Däremellan är jag supersur eller jätteglad..
Igår när vi hade sex (nu ni kommer det detaljer ;)) och vi var klara hade min man som en vit tjock "fast" flytning på dasen (det var inte sperma).
Jag gjorde ett test för 1 vecka sedan drygt men det var negativt. Drömde dock att jag plussade igår men det kan säkert vara för att jag har tusen funderingar och börjar hoppas lite...
Vad tror ni?
Vill ta test men vet inte om jag törs. Vill inte bli besviken..
Allas graviditeter och symptom verkar ändå skilja sig en del.
Har jag ömma bröstvårtor 2 dagar innan väntat men ÄR jag gravid, annars inte. Och en vårta bara gills inte :)
Fast så är det för mig. Illamående, halsbränna, yrsel eller gud vet vad för symptom, kan jag ha mellan äl och bim utan att vara gravid. Sista gången jag var gravid så hade jag inte ett spår av sekret/flytning veckan innan bim.
Alltså snustorrt verkligen.