• Tiiiniiis

Äggblåsa utan ägglossning? Hjälp

Hej! Jag har ätit hormontabletter och varit på VUL där de visades att jag hade en äggblåsa på 19 mm. Har kört med ägglossningstest nu men har inte fått någon "Glad gubbe" Kan det vara så att inte äggblåsan behöver spricka så de blir en ägglossning?  Tacksam för svar! =)

• Svar på tråden Äggblåsa utan ägglossning? Hjälp
  • Jag är bara jag

Det ska oerhört mycket till om de inte släpper ägg när blåsan passerat 10 mm. Men ibland dröjer det innan de släpper iväg ägget och växer blåsan sakta tar det också tid. Hur länge sen är det den var 19 mm? Jag fick positivt äl-test dag 21 en gång fast jag sett en rätt stor blåsa dag 12 en gång.

• Tiiiniiis

Det var 1,5 vecka sen jag var på vul. Har sedan dess tagit ägglossningstest utan resultat ???? Får se om. Mensen kommer el om jag lyckats bli gravid. Hoppas!

• Jag är bara jag

Knepigt. Bäst hade ju varit om du fått ta progesteronprov-då hade du i vetat ifall du haft äl. Vissa har svårt få positivt fast de har äl också för deras stegring är så kort. Tog du 2 test om dagen?

• Tiiiniiis

Nej, jag tog bara 1 Äg-test om dagen. Märker väl snart om jag lyckats bli gravid. Annars borde mensen snart komma.

Svar på tråden Äggblåsa utan ägglossning? Hjälp